Toyoty i lexusy można kupić bez wychodzenia z domu

Toyota Motor Poland uruchamia internetowe salony sprzedaży. Teraz będzie można kupić nową Toyotę lub Lexusa także bez wychodzenia z domu. Nowa forma sprzedaży nie wymaga bezpośredniego kontaktu między klientem a doradcą w salonie i minimalizuje ryzyko zarażenia koronawirusem.

article cover
Informacja prasowa (moto)

Teraz wystarczy "kliknąć" odpowiedni przycisk na stronie dealera oraz na toyota.pl lub lexus-polska.pl, by połączyć się ze sprzedawcą i odbyć rozmowę w formie wideokonferencji. Do połączenia wystarczą zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem.

Na życzenie klienta przedstawiciel salonu umawia termin wirtualnego spotkania. W jego trakcie doradca stworzy ofertę wspólnie wybierając m.in. kolor nadwozia oraz wnętrza, wersję wyposażenia, wzór felg, akcesoria dodatkowe czy też ofertę finansowania. Wszystko dzięki funkcjom wideoprezentacji pojazdów dostępnych w salonie oraz udostępniania dokumentów przygotowanych przez sprzedawcę.

Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana kurierem, a auto może być dostarczone pod wskazany adres.

Toyota Motor Poland rozpoczęła prace nad tym nowatorskim systemem internetowego salonu już w październiku ubiegłego roku. Od kilku miesięcy program jest testowany w ramach pilotażu przez trzy salony sieci dealerskiej. Celem było otworzenie dodatkowego kanału sprzedaży dla dilerów obu marek w Polsce. W obliczu pandemii koronawirusa TMPL zdecydowała się zakończyć program testowy do połowy bieżącego miesiąca, by jak najszybciej udostępnić wszystkim opcję internetowego salonu.

"W obliczu zagrożenia epidemiologicznego, mając na uwadze zdrowie i komfort życia naszych Klientów oraz pracowników sieci dilerskich, bezzwłocznie uruchomiliśmy internetowe salony u wszystkich dilerów Toyoty oraz Lexusa w Polsce" - podkreśla Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland. - "Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostej formy kupna nowego auta dla Klientów, którzy dziś nie chcą wychodzić z domu i odwiedzać salonów sprzedaży. Osobiście uważam, że tak innowacyjna usługa będzie dalej wykorzystywana jako dodatkowy kanał sprzedaży także po okresie pandemii wirusowej" - dodaje Pawlak.

Usługa "Internetowy salon" uzupełnia obecne formy sprzedaży polskich dilerów Toyoty oraz Lexusa, którzy nadal będą prowadzić tradycyjną działalność salonów oraz serwisów w przedziałach godzinowych odpowiadających obecnym zasobom kadrowym stacji dilerskich.

Toyota Motor Poland należy do ścisłej czołówki najbardziej innowacyjnych przedstawicielstw marki w Europie - w ostatnich latach firma wprowadziła w życie wiele nowatorskich rozwiązań, znajdując naśladowców w pozostałych krajach regionu. W 2019 roku polska sieć dealerska Toyoty rozpoczęła wdrażanie pilotażowego programu budowy sieci Toyota Professional. Koncepcja działalności wypracowana w naszym kraju zostanie w przyszłości wdrożona w europejskiej sieci Toyoty, a doświadczenia polskich dealerów pomogą w tworzeniu nowej sieci dilerów aut dostawczych.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas