SsangYong Rexton w nowej, topowej wersji

Koreańczycy postanowili dodać trochę ekskluzywności swojemu SUVowi

SsangYong Rexton
SsangYong Rexton SsangYong

Trzecia generacja SsangYonga Rextona obecna jest na rynku od 2013 roku i nie cieszy się ona zbyt duża popularnością, szczególnie w naszym kraju. Koreański producent stara się nas jednak przekonać o wyjątkowości tego modelu, czego wyrazem jest zaprezentowana niedawno nowa, topowa wersja wyposażeniowa.

Obecnie zdradzono jedynie informacje na rynek brytyjski, gdzie odmiana ta nazywa się ELX. Oznaczenia na naszym rynku są inne, więc możemy być pewni zmienionej nomenklatury. Nowa wersja bazuje na topowej odmianie wyposażeniowej (w przypadku polskiego rynku chodzi o wersję Sapphire) co oznacza niemal kompletne wyposażenie. Seryjnie otrzymamy skórzaną tapicerkę, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, ogrzewanie przednich foteli i tylnej kanapy, światła do jazdy dziennej LED, 18-calowe alufelgi, czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz automatyczną klimatyzację.

SsangYong Rexton

SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong
SsangYong Rexton SsangYong

Nowa, topowa wersja do tej listy dodaje nawigację satelitarną Kenwood, a także zmiany czysto stylistyczne. Zarezerwowany jest dla niej nowy lakier Dandy Blue, wzór 18-calowych alufelg, a także kolorystyka wnętrza. Auto oferuje beżowo-czarną skórzaną tapicerkę oraz plastiki.

SsangYong Rexton SsangYong

Obecnie SsangYong Rexton w odmianie Sapphire i z jedynym dostępnym silnikiem (diesel 2.0 l 155 KM) kosztuje 124 tysiące złotych. Nowa wersja powinna być kilka tysięcy złotych droższa.

SsangYong Rexton SsangYong
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas