Smarty do serwisu

Daimler-Chrysler wzywa do serwisów 58 tysięcy smartów fortwo. Powodem akcji jest możliwa usterka przedniej półosi. Problem dotyczy samochodów wyprodukowanych między 1998 a 2000 rokiem.

Na razie do serwisów trafią pojazdy sprzedane w Niemczech. Jednak rzecznik koncernu stwierdził, że problem z rdzewieniem punktów mocowania półosi dotyczy również samochodów sprzedanych w innych państwach. Nie potrafił ocenić ich liczby.

Wiadomo jednak, że między październikiem 1998 a grudniem 2000 na całym świecie sprzedano 202 tys. smartów fortwo. Najwięcej we Włoszech, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii, krajach Beneluksu, Japonii i Austrii.

Ogłoszenie akcji serwisowej zbiegło się w czasie z prezentacją limitowanej edycji smarta fortwo. W wersji coupe wyposażony on jest w duży elektrycznie sterowany szyberdach, a w wersji cabrio - w czerwony miękki dach. Do promowania szyberdachu wykorzystano reklamówkę z... niedźwiedziami polarnymi.

A jak sprawują się Wasze auta z koncernu Daimler-Chrysler? Swoje zdanie możesz wyrazić TUTAJ.

Porozmawiaj na Forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 1998 | daimler
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy