Samemu wymieniasz opony? Lekarze na SOR tylko na to czekają

7 na 10 przetestowanych przez UOKiK podnośników samochodowych nie spełniało polskich norm. "Ryzyko urazu"
7 na 10 przetestowanych przez UOKiK podnośników samochodowych nie spełniało polskich norm. "Ryzyko urazu"Paweł RygasINTERIA.PL

Masz taki lewarek w aucie? 7 na 10 nie spełnia żadnych norm

Z Polski pochodził jeden model, z Chin siedem, a w dwóch przypadkach urząd nie był w stanie ustalić pochodzenia produktu
informują przedstawiciele UOKiK

Masz taki podnośnik? Lepiej nie wchodź pod samochód

  • VERKE V80097 (uszkodzenie korby), 
  • HAMRON 1,5t Model: T10152-GS (zbyt krótkie ramię korby), 
  • GEKO typ: G02194 (uszkodzenie korby i ramion podnośnika),
  • Einparts EPJ01 (brak: nazwy i adresu producenta, modelu, roku budowy i źle sporządzona instrukcja),
  • Carmotion, art no. 63392 (deklaracja zgodności, brak roku budowy i możliwość przypadkowego wykręcenia śruby z podnośnika oraz uszkodzenie korby i łożyska), 
  • AMIO JFM-1.5T (uszkodzenie korby i ramion podnośnika), 
  • CarCommerce model: BD-02B2 (pęknięcie korby), VOREL BY TOYA 80252 (skrzywienie korby). 
We wszystkich zakwestionowanych przypadkach skierujemy zawiadomienie do organów ścigania w celu nałożenia grzywny
podkreślił UOKiK.
Nowe Renault Captur to miejski crossover nie tylko do miastaINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?