Mitsubishi notuje spory wzrost sprzedaży
W całej Europie Mitsubishi sprzedało w pierwszej połowie roku o 45 % więcej aut, niż w 2014.
Wzrost ten jest o tyle zaskakujący, że nastąpił on pomimo braku zmian w ofercie japońskiej marki. Największym zainteresowaniem cieszył się Outlander, którego sprzedano 25 837 sztuk, a więc o 40 % więcej, niż przed rokiem. Tuż za nim uplasował się ASX z wynikiem 24 811 sprzedanych egzemplarzy (również + 40 %).
Rewelacyjny wręcz wynik uzyskał model Space Star (zwany również Mirage lub, w wersji sedan, Attrage) - 22 901 sztuk trafiło do klientów, co oznacza wzrost aż o 81 %.
Znacznie mniejszą sprzedaż, ale nadal o wiele lepszą, niż przed rokiem, odnotowały modele Pajero (4016 sztuk, a więc + 34 %) oraz L200 (9645 egzemplarzy, czyli +24 %).
Dane te oznaczają, że Mitsubishi jest na trzecim miejscu wśród producentów notujących największy wzrost zainteresowania ich modelami. Przedstawiciele japońskiej marki mają nadzieję na jeszcze lepsze wyniki, wraz z wprowadzeniem na rynek nowego L200 oraz zmodernizowanego Outlandera.