McLaren 600LT Spider - kabriolet z "długim ogonem"
Brytyjczycy zaprezentowali piąty już model mający dopisek LT, czyli "Longtail", odnoszący się do wydłużonej tylnej części nadwozia.
Tak jak w przypadku innych modeli McLarena z otwartym nadwoziem, tak i 600LT Spider wyposażony jest w twardy, elektrycznie składany dach. Chociaż zajmuje stosunkowo niedużą powierzchnię, składa się aż z trzech części. Ponieważ pałąki znajdujące się za głowami podróżnych zawsze pozostają na swoim miejscu, auto zachowało sylwetkę zbliżoną do tej z wersji coupe.
McLaren 600LT Spider
McLaren przywiązuje bardzo dużą wagę do... wagi swoich samochodów. W przypadku 600LT Spidera jest on zaledwie o 50 kg cięższy, niż odmiana coupe (na sucho jest to 1297 kg). Dzięki temu ma on zapewniać właściwie niezmienione prowadzenie. W zawieszeniu wykorzystano elementy z kutego aluminium i przeprojektowano amortyzatory. Auto porusza się na wyczynowych oponach Pirelli P-Zero Trofeo R.
Dzięki niewielkiemu przyrostowi masy własnej, udało się zachować niemal niezmienione osiągi. 600-konny silnik V8 3,8 l z dwoma turbinami, rozpędza 600LT Spider do 100 km/h w 2,9 s. Dopiero przyspieszając do 200 km/h pojawia się śladowa różnica - 8,4 s to o 0,2 s gorzej, niż w coupe. Prędkość maksymalna wynosi 324 km/h.