Hyundai Azera po zmianach
Hyundai Azera konkuruje w USA z dużymi sedanami popularnych marek, takimi jak Toyota Avalon, Chrysler 300, Ford Taurus, Nissan Maxima i Chevrolet Impala. Właśnie doczekał się modernizacji.
Nowa odsłona Azery (na niektórych rynkach znanej jako Grandeur) zadebiutowała w USA zaledwie dwa lata temu. Model przegrywa jednak w starciu z japońską i amerykańską konkurencją - dla przykładu, w ubiegłym roku znalazł za oceanem około 8 tys. nabywców wobec 70 tys. sprzedanych egzemplarzy Chryslera 300, 66 tys. Fordów Taurusów czy 30 tys. Toyot Avalon.
Hyundai Azera (2014)
Hyundai Azera (więcej informacji)
Aby przyciągnąć klientów do salonów, Hyundai obniżył cenę bazowej wersji Azery o 1250 dolarów, do 31 000 dol. Lista jej wyposażenia obejmuje teraz m.in. 6-calowy, kolorowy ekran systemu multimedialnego, kamerę cofania, monitor martwego pola i 18-calowe obręcze, a droższa odmiana Limited otrzymała nowy panel zegarów z kolorowym wyświetlaczem.
Azera mierzy 491 cm długości, a jej rozstaw osi wynosi 284,5 cm.
Przednie koła Azery napędza 3,3-litrowy, benzynowy silnik V6 o mocy 297 KM przy 6400 obr./min i 255 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 5200 obr./min. Współpracuje on z 6-biegowym automatem.
msob