Ford Kuga po modernizacji już w Polsce

Znamy już ceny i szczegóły specyfikacji Forda Kugi po gruntownym face liftingu.

Nowy Ford Kuga znacząco różni się od dotychczas oferowanego modelu. Auto ma zupełnie nowy pas przedni z dużym grillem ze srebrnymi poprzeczkami, przywodząc na myśl większego SUVa marki - Edge'a. Z tyłu z kolei pojawiły się nowe światła, klapa bagażnika oraz nakładka na zderzak.

Największą nowością we wnętrzu jest natomiast duży, 8-calowy ekran systemu multimedialnego SYNC3, zastępującego dotychczas oferowane rozwiązanie z 5-calowym wyświetlaczem i gąszczem przycisków. Przy okazji zmieniono również kierownicę, a hamulec ręczny jest teraz elektroniczny. Takie same pozostały natomiast zegary, panel klimatyzacji oraz ogólny kształt deski rozdzielczej.

Reklama

Sporo nowości znajdziemy także pod maską - kierowcy zainteresowani silnikiem benzynowym mają do wyboru jedną jednostkę, ale w trzech wersjach mocy. 1.5 EcoBoost może generować 120, 150 lub 182 KM. Najmocniejsza seryjnie łączona jest z napędem na wszystkie koła i automatyczną, sześciobiegową przekładnią. Dwie pozostałe dostępne są tylko jako "ośki" ze skrzynią manualną.

Nieco większy wybór jest w przypadku jednostek wysokoprężnych. Podstawowa to 1.5 TDCi o mocy 120 KM, mająca napęd tylko na przednie koła i manualną przekładnię. 2.0 TDCi rozwijające 150 KM występuje jako "manual" z napędem na przód lub AWD, a także ze skrzynią PowerShift i 4x4. Topowa odmiana o mocy 180 KM (2.0 TDCi) zawsze ma napęd na wszystkie koła i dwie przekładnie do wyboru.

Najtańszy Ford Kuga z podstawowym wyposażeniem Trend kosztuje 97 950 zł. W tej cenie otrzymamy klimatyzację manualną, sportowe fotele, radio z CD/MP3, skórzaną kierownicę oraz pełną "elektrykę" szyb i lusterek.

Płacąc 107 950 zł kupimy Kugę Edition, bogatszą o światła do jazdy dziennej LED, czujniki cofania, dwustrefową klimatyzację automatyczną oraz system multimedialny SYNC3 z nawigacją i Bluetooth. Alternatywą jest wersja Titanium (109 650 zł), która nie posiada nawigacji, ale za to oferuje półskórzaną tapicerkę, 17-calowe alufelgi oraz kluczyk elektroniczny Ford KeyFree.

Rozwinięciem tej ostatniej odmiany jest usportowiona odmiana ST-Line, wyceniona na 122 800 zł. Łatwo ją rozpoznać po sportowej stylizacji nadwozia i 18-calowych kołach.

Na szczycie gamy stoi ekskluzywna wersja Vignale, kosztująca 134 200 zł. Wyróżniają ją eleganckie, 18-calowe alufelgi, seryjna skórzana tapicerka (do wyboru czarna lub beżowa) oraz skórzane obszycie deski rozdzielczej.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy