Audi R8 po face liftingu

Mocniejsze silniki, bardziej agresywna stylizacja oraz więcej możliwości indywidualizacji - oto R8 po modernizacji.

Audi R8
Audi R8Informacja prasowa (moto)

Zmodyfikowane, bardziej agresywne zderzaki z inaczej ukształtowanymi wlotami powietrza to jedne z bardziej widocznych zmian w odświeżonym R8. Znawcy marki docenią także dodatkowy wlot między maską i grillem, nawiązujący do legendarnego Ur-quattro. Inne są także końcówki wydechu.

Audi R8 2019

Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi
Audi R8Audi

Klienci otrzymają teraz możliwość większej indywidualizacji swojego egzemplarza, dzięki trzem pakietom stylistycznym i dwóm nowym kolorom lakieru.

Również wnętrzu możemy nadać więcej własnego charakteru - pojawiły się nowe tapicerki z kontrastowymi szwami (czarna, szara i brązowa) oraz pakiet wykończenia wnętrza alcantarą, włóknem węglowym i niebieskimi elementami.

Nowe R8 wciąż napędzane jest wolnossącym, 5,2-litrowym silnikiem V10. Obie jego odmiany zostały teraz wzmocnione i rozwijają 570 KM (+ 30 KM) oraz 620 KM (+ 10 KM). Dzięki temu supersamochód Audi rozpędza się do 100 km/h w 3,4 s lub 3,1 s, a prędkość maksymalna to 324/331 km/h.

Audi R8Audi

Niemieccy inżynierowie wzięli na warsztat także zawieszenie oraz układ kierowniczy, co ma zapewnić jeszcze większą precyzję prowadzenia. Co ciekawe, modyfikacje w ESP miały sprawić, że droga hamowania uległa skróceniu aż o 1,5 m. Nowością są także dodatkowe tryby jazdy - na suchą lub mokrą nawierzchnię oraz na śnieg.

Audi R8Audi

Audi R8 po face liftingu, zarówno w wersji coupe, jak i cabrio, pojawi się na rynku w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas