Ta marka zdominowała rynek crossoverów w Polsce

O takim wyniku konkurencja może jedynie pomarzyć. W pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku Nissan odnotował w Polsce wzrost sprzedaży produkowanych przez siebie crossoverów o przeszło 36 proc.

Polacy chętnie kupują crossovery Nissana
Polacy chętnie kupują crossovery NissanaInformacja prasowa (moto)

W tym czasie na polskie drogi wyjechało 5598 crossoverów japońskiej marki, co przekłada się na 10,45 proc. udziału w segmencie. Mówiąc inaczej - co dziesiąty crossover zarejestrowany w Polsce w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku to właśnie Nissan.

Ogromną popularnością cieszy się zwłaszcza pożądany przez nabywców w całej Europie Nissan Qashqai. Od początku roku na polskich drogach przybyły 3562 egzemplarze. W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku wzrost sprzedaży wyniósł rekordowe 31,1 proc! Qashqai jest obecnie najlepiej sprzedającym się crossoverem w naszym kraju.

Rosnącą popularnością cieszy się także większy brat Qashqaia - Nissan X-Trail. Od początku roku zarejestrowano w Polsce 1311 egzemplarzy modelu, co oznacza wzrost o blisko 130 proc. w porównaniu do pierwszych czterech miesięcy 2017 roku.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas