Lancer przebojem do czołówki

Popularność coraz częściej spotykanego na polskich drogach mitsubishi lancera znajduje odzwierciedlenie w rankingach sprzedaży.

W październiku ten najlepiej sprzedający się w Polsce model Mitsubishi po raz pierwszy zdobył więcej klientów, niż znani japońscy rywale z klasy niższej średniej: honda civic, toyota auris, suzuki SX4, toyota corolla czy mazda 3. Lancer uplasował się na 6. miejscu za takimi modelami, jak ford focus, nissan qashqai, vw golf, hyundai i30 i renault megane, ale oprócz japońskich konkurentów wyprzedził między innymi modele kia cee'd, peugeot 308, fiat bravo, opel astra czy skoda roomster (dane IBRM Samar).

Listopadowe wyniki sprzedaży Mitsubishi Motors są kontynuacją sukcesów, notowanych przez tę markę w Polsce od kwietnia 2007 roku. W listopadzie salony opuściły 982 auta spod znaku Trzech Diamentów, co stanowi prawie 50% wzrost. W ciągu pierwszych 11 miesięcy tego roku sprzedano 8308 samochodów, czyli o 77% więcej niż w tym samym okresie 2008 roku.

Reklama

Bestsellerem listopada okazał się outlander, który jest obecnie najpopularniejszym SUV-em w Polsce, natomiast lancer zanotował najwyższą sprzedaż spośród modeli spod znaku Trzech Diamentów od stycznia do listopada. Drugie miejsce w tym okresie zajmuje outlander a trzecie - colt. Dwukrotnie więcej nabywców niż w ubiegłym roku skusił od początku roku lancer evolution.

Dowiedz się więcej na temat: Mitsubishi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy