Używana Dacia Logan (2004-)

Korzystna relacja kosztów zakupu do oferowanej wartości to główny atut auta.
Korzystna relacja kosztów zakupu do oferowanej wartości to główny atut auta.Motor
Wbrew pozorom dość łatwo o dobrze wyposażony egzemplarz.
Wbrew pozorom dość łatwo o dobrze wyposażony egzemplarz.Motor

Dacia Logan (2004-)

Wbrew pozorom dość łatwo o dobrze wyposażony egzemplarz.
Wbrew pozorom dość łatwo o dobrze wyposażony egzemplarz.Motor
Kanciaste nadwozie jest bardziej proporcjonalne niż opływowa Thalia. Klasyczna tylna część kryje bagażnik o pojemności 510 l. Ładowność bazowej wersji to 440 kg, czyli np. pięciu pasażerów po 75 kg każdy i 65 kg bagażu.
Kanciaste nadwozie jest bardziej proporcjonalne niż opływowa Thalia. Klasyczna tylna część kryje bagażnik o pojemności 510 l. Ładowność bazowej wersji to 440 kg, czyli np. pięciu pasażerów po 75 kg każdy i 65 kg bagażu.Motor
Korzystna relacja kosztów zakupu do oferowanej wartości to główny atut auta.
Korzystna relacja kosztów zakupu do oferowanej wartości to główny atut auta.Motor
Odmiana kombi (MCV) zadebiutowała w roku 2006.
Odmiana kombi (MCV) zadebiutowała w roku 2006.Motor
Dacia Logan po liftingu
Dacia Logan po liftinguMotor
Dwa „ząbki” pozwalają regulować naciąg sprężyny tylnej klapy.
Dwa „ząbki” pozwalają regulować naciąg sprężyny tylnej klapy.Motor
Sterowanie szyb tylnych: między przednimi fotelami.
Sterowanie szyb tylnych: między przednimi fotelami.Motor
Zapieczona linka ręcznego: w egzemplarzach, które wykonują bardzo małe roczne przebiegi (poniżej 10 tys. km miesięcznie) zapieka się linka hamulca ręcznego.
Zapieczona linka ręcznego: w egzemplarzach, które wykonują bardzo małe roczne przebiegi (poniżej 10 tys. km miesięcznie) zapieka się linka hamulca ręcznego.Motor
Stuki w zawieszeniu: po 20-30 tys. km zawieszenie przednie zaczyna stukać, ale naprawy są tanie.
Stuki w zawieszeniu: po 20-30 tys. km zawieszenie przednie zaczyna stukać, ale naprawy są tanie.Motor
  • W wersjach benzynowych, szczególnie tych z LPG, szybko zużywają się cewki zapłonowe.
  • Po przebiegu 100 tys. km pojawiają się pierwsze, niewielkie wycieki oleju. Dotyczy to zarówno silników benzynowych jak i diesli.
  • Typowym problemem starszych egzemplarzy jest zużycie synchronizatorów skrzyni biegów.
  • W starszych egzemplarzach twarde elementy wystroju wnętrza są zwykle porysowane.
  • W wersjach benzynowych z LPG dość szybko koroduje układ wydechowy.
  • Zadbanych wersji benzynowych. Najbardziej niezawodne są wersje 1.4 8V oraz 1.6 8V.
  • Serwisowanych diesli z autentycznym przebiegiem mniejszym niż 60 tys. km.  
  • Najstarszych wersji wysokoprężnych. Są bardzo oszczędne, ale po przebiegu 100 tys. km mogą okazać się kosztowne w serwisowaniu.
  • Egzemplarzy, które długo jeździły z LPG. Lepiej kupić auto bez instalacji i ją założyć.

Dane techniczne: Dacia Logan (2004-)

Wersja
1.4
1.6
1.6 16V
1.6 16V
1.5 dCi
1.5 dCi
1.5 dCi
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność
skokowa
1390 cm3
1598 cm3
1598 cm3
1598 cm3
1461 cm3
1461 cm3
1461 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
R4/16
R4/16
R4/8
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
75 KM
87 KM
104 KM
107 KM
65 KM
68 KM
86 KM
Maks. moment obrotowy
112 Nm
128 Nm
148 Nm
148 Nm
160 Nm
160 Nm
200 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
 
 
Prędkość
maksymalna
162 km/h
175 km/h
183 km/h
190 km/h
155 km/h
158 km/h
167 km/h
Przysp. 0-100 km/h
13,0 s
11,5 s
10,2 s
9,5 s
15,5 s
15,2 s
13,0 s
Średnie zużycie paliwa
w l/100 km
6,9
7,3
7,1
7,0
4,8
4,7
4,6
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?