Ford Focus ST - pierwsza jazda

Walka w klasie sportowych kompaktów będzie jeszcze bardziej zażarta. Do Volkswagena Golfa GTI, Mazdy 3 MPS, Renault Megane RS czy Alfy Romeo Giulietty QV dołącza Ford Focus ST.
Walka w klasie sportowych kompaktów będzie jeszcze bardziej zażarta. Do Volkswagena Golfa GTI, Mazdy 3 MPS, Renault Megane RS czy Alfy Romeo Giulietty QV dołącza Ford Focus ST.Motor

Ford Focus ST

To normalny kokpit Focusa, ale z dodatkowymi wskaźnikami u góry, nową kierownicą i prędkościomierzem wyskalowanym do 280 km/h.
To normalny kokpit Focusa, ale z dodatkowymi wskaźnikami u góry, nową kierownicą i prędkościomierzem wyskalowanym do 280 km/h.Ford
Ford Focus ST
Ford Focus STFord
Ford Focus ST
Ford Focus STFord
Ford Focus ST
Ford Focus STFord
Ford Focus ST
Ford Focus STFord
Ford Focus ST
Ford Focus STFord
Nazwa 2.0 EcoBoost nieco zwodzi – ekonomika wcale nie jest tu najważniejsza.
Nazwa 2.0 EcoBoost nieco zwodzi – ekonomika wcale nie jest tu najważniejsza.Ford
Głęboko wyprofilowane fotele w ST pochodzą od Recaro.
Głęboko wyprofilowane fotele w ST pochodzą od Recaro.Ford
Ford Focus ST
Ford Focus STFord
Centralny wydech wyróżnia ST jeszcze bardziej niż spojlery i pokaźne wloty z przodu.
Centralny wydech wyróżnia ST jeszcze bardziej niż spojlery i pokaźne wloty z przodu.Ford

Dane techniczne: Ford Focus ST

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1999 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
250 KM/5500
Maks. moment obrotowy
360 Nm/1750
Osiągi
Prędkość maksymalna
248 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,5 s
Zużycie paliwa
(miasto/trasa/średnie w l/100 km)
9,9/5,6/7,2