Mini Aceman SE kosztuje 200 tys. zł i przejedzie 350 km. Obejrzy się za nim każdy

Aceman to środkowy pod względem rozmiarów model w gamie Mini, jego długość niewiele przekracza 4 m, więc najlepiej czuje się w mieście
Aceman to środkowy pod względem rozmiarów model w gamie Mini, jego długość niewiele przekracza 4 m, więc najlepiej czuje się w mieścieGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Mini jest jak Alfa Romeo. Dlaczego?

Aceman występuje wyłącznie z napędem elektrycznym i dwoma zestawami do wyboru - większy ma tak zwaną pojemność 49,2 kWh, mniejszy - 38,5 kWhGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Mini Aceman potrafi zirytować. Ma ekran w kształcie winyla

Deska rozdzielcza Acemana ma świetny, oryginalny styl - między innymi dzięki charakterystycznym paskom i materiałowym obszyciomGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Przyciski w lotniczym stylu do zmiany przełożenia, trybów jazdy czy uruchomienia silnikaGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Aceman to, w teorii, auto 5-osobowe. W praktyce, z tyłu, miejsca nie jest zbyt dużo nawet dla dwójki pasażerówGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Rajdowe, pełne obręcze kół wyglądają niezwykle oryginalnie, ale kosztują niemało - około 10 tys. złotychGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Mini Aceman na drodze jest jak gokart

Nisko położony środek ciężkości i spory rozstaw osi oznaczają, że Mini dobrze klei się do drogi, niezależnie od rodzaju zakretówGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Tylne światła, w przeciwieństwie do tych z Coopera, nie mają wcięć, ale podobne grafikiGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Jak długo ładuje się Mini Aceman?

Mini Aceman ma zasięg nawet 350 km, ale tylko w mieście

Poszerzone “biodra” i charakterystyczne dla Mini detale - Acemana nie da się pomylić z autem żadnej innej markiGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Dla kogo jest Mini Aceman?

Mercedes CLA nowej generacjiSzczepan MroczekINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?