Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 6AT - test

Przód najnowszej Mazdy nawiązuje stylem do udanego SUV-a CX-5.
Przód najnowszej Mazdy nawiązuje stylem do udanego SUV-a CX-5.Motor
Kokpit jest porządnie zmontowany z wysokiej jakości tworzyw, a przy tym bardzo ergonomiczny. Obsługa multimediów panelem między fotelami okazuje się bardzo wygodna.
Kokpit jest porządnie zmontowany z wysokiej jakości tworzyw, a przy tym bardzo ergonomiczny. Obsługa multimediów panelem między fotelami okazuje się bardzo wygodna.Motor

Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 6AT SkyPASSION

Prawym kciukiem ustawia się dystans do auta przed nami.
Prawym kciukiem ustawia się dystans do auta przed nami.Motor
Wykresy na ekranie komputera pokładowego pokazują, jak dużo energii auto właśnie odzyskuje.
Wykresy na ekranie komputera pokładowego pokazują, jak dużo energii auto właśnie odzyskuje.Motor
Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem – to jedno z najprzestronniejszych aut klasy średniej.
Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem – to jedno z najprzestronniejszych aut klasy średniej.Motor
Poza krótkimi siedziskami fotelom trudno coś zarzucić. W topowej „szóstce” są one obite skórą i elektrycznie sterowane.
Poza krótkimi siedziskami fotelom trudno coś zarzucić. W topowej „szóstce” są one obite skórą i elektrycznie sterowane.Motor
Nowoczesna budowa silnika i seryjny układ i-stop przekładają się na małe zużycie paliwa.
Nowoczesna budowa silnika i seryjny układ i-stop przekładają się na małe zużycie paliwa.Motor
Nietypowe tło sprawia, że okrągłe wskaźniki najnowszej Mazdy wyglądają bardzo efektownie, ale są przy tym wręcz idealnie czytelne.
Nietypowe tło sprawia, że okrągłe wskaźniki najnowszej Mazdy wyglądają bardzo efektownie, ale są przy tym wręcz idealnie czytelne.Motor
Kokpit jest porządnie zmontowany z wysokiej jakości tworzyw, a przy tym bardzo ergonomiczny. Obsługa multimediów panelem między fotelami okazuje się bardzo wygodna.
Kokpit jest porządnie zmontowany z wysokiej jakości tworzyw, a przy tym bardzo ergonomiczny. Obsługa multimediów panelem między fotelami okazuje się bardzo wygodna.Motor
System audio – poza złączami AUX i USB – pozwala też na przesyłanie muzyki (streaming) z urządzenia zewnętrznego przez łącze Bluetooth.
System audio – poza złączami AUX i USB – pozwala też na przesyłanie muzyki (streaming) z urządzenia zewnętrznego przez łącze Bluetooth.Motor
DRSS ostrzega przed najechaniem, SCBC zapobiega kolizjom, niżej – asystenci pasa ruchu i martwego pola.
DRSS ostrzega przed najechaniem, SCBC zapobiega kolizjom, niżej – asystenci pasa ruchu i martwego pola.Motor
Duży bagażnik z automatycznie podnoszoną roletą i systemem zdalnego składania oparć.
Duży bagażnik z automatycznie podnoszoną roletą i systemem zdalnego składania oparć.Motor
Nowa Mazda 6 to jedno z najładniejszych kombi na naszym rynku.
Nowa Mazda 6 to jedno z najładniejszych kombi na naszym rynku.Motor
Przód najnowszej Mazdy nawiązuje stylem do udanego SUV-a CX-5.
Przód najnowszej Mazdy nawiązuje stylem do udanego SUV-a CX-5.Motor
Kamery układów DRSS i SCBC oraz aktywnego tempomatu u szczytu przedniej szyby.
Kamery układów DRSS i SCBC oraz aktywnego tempomatu u szczytu przedniej szyby.Motor

Zobacz również:

    Dane techniczne: Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 6AT SkyPASSION

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2191 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    175 KM/4500
    Maks. moment obrotowy
    420 Nm/2000
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1430/680 kg
    Średnica zawracania
    11,8 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    506/1648 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    62 l (ON)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    481/184/148 cm
    Rozstaw osi
    275 cm
    Opony
    225/45 R19
    Teoretyczny zasięg
    1270 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    215 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,6 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    6,1/4,2/4,9
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,2 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    45,2 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    45,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,5 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    7,5/5,5
    Rzeczywisty zasięg
    930 km
    Cena wersji podstawowej**
    154 700 zł
    Cena
    154 700 zł
    *opony zimowe, mokra nawierzchnia, temp. 6°C; **z tym samym silnikiem