Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 6AT - test

Przód najnowszej Mazdy nawiązuje stylem do udanego SUV-a CX-5.
Przód najnowszej Mazdy nawiązuje stylem do udanego SUV-a CX-5.Motor
Kokpit jest porządnie zmontowany z wysokiej jakości tworzyw, a przy tym bardzo ergonomiczny. Obsługa multimediów panelem między fotelami okazuje się bardzo wygodna.
Kokpit jest porządnie zmontowany z wysokiej jakości tworzyw, a przy tym bardzo ergonomiczny. Obsługa multimediów panelem między fotelami okazuje się bardzo wygodna.Motor

Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 6AT SkyPASSION

Prawym kciukiem ustawia się dystans do auta przed nami.
Prawym kciukiem ustawia się dystans do auta przed nami.Motor
Wykresy na ekranie komputera pokładowego pokazują, jak dużo energii auto właśnie odzyskuje.
Wykresy na ekranie komputera pokładowego pokazują, jak dużo energii auto właśnie odzyskuje.Motor
Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem – to jedno z najprzestronniejszych aut klasy średniej.
Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem – to jedno z najprzestronniejszych aut klasy średniej.Motor
Poza krótkimi siedziskami fotelom trudno coś zarzucić. W topowej „szóstce” są one obite skórą i elektrycznie sterowane.
Poza krótkimi siedziskami fotelom trudno coś zarzucić. W topowej „szóstce” są one obite skórą i elektrycznie sterowane.Motor
Nowoczesna budowa silnika i seryjny układ i-stop przekładają się na małe zużycie paliwa.
Nowoczesna budowa silnika i seryjny układ i-stop przekładają się na małe zużycie paliwa.Motor
Nietypowe tło sprawia, że okrągłe wskaźniki najnowszej Mazdy wyglądają bardzo efektownie, ale są przy tym wręcz idealnie czytelne.
Nietypowe tło sprawia, że okrągłe wskaźniki najnowszej Mazdy wyglądają bardzo efektownie, ale są przy tym wręcz idealnie czytelne.Motor
Kokpit jest porządnie zmontowany z wysokiej jakości tworzyw, a przy tym bardzo ergonomiczny. Obsługa multimediów panelem między fotelami okazuje się bardzo wygodna.
Kokpit jest porządnie zmontowany z wysokiej jakości tworzyw, a przy tym bardzo ergonomiczny. Obsługa multimediów panelem między fotelami okazuje się bardzo wygodna.Motor
System audio – poza złączami AUX i USB – pozwala też na przesyłanie muzyki (streaming) z urządzenia zewnętrznego przez łącze Bluetooth.
System audio – poza złączami AUX i USB – pozwala też na przesyłanie muzyki (streaming) z urządzenia zewnętrznego przez łącze Bluetooth.Motor
DRSS ostrzega przed najechaniem, SCBC zapobiega kolizjom, niżej – asystenci pasa ruchu i martwego pola.
DRSS ostrzega przed najechaniem, SCBC zapobiega kolizjom, niżej – asystenci pasa ruchu i martwego pola.Motor
Duży bagażnik z automatycznie podnoszoną roletą i systemem zdalnego składania oparć.
Duży bagażnik z automatycznie podnoszoną roletą i systemem zdalnego składania oparć.Motor
Nowa Mazda 6 to jedno z najładniejszych kombi na naszym rynku.
Nowa Mazda 6 to jedno z najładniejszych kombi na naszym rynku.Motor
Przód najnowszej Mazdy nawiązuje stylem do udanego SUV-a CX-5.
Przód najnowszej Mazdy nawiązuje stylem do udanego SUV-a CX-5.Motor
Kamery układów DRSS i SCBC oraz aktywnego tempomatu u szczytu przedniej szyby.
Kamery układów DRSS i SCBC oraz aktywnego tempomatu u szczytu przedniej szyby.Motor

Dane techniczne: Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 6AT SkyPASSION

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2191 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
175 KM/4500
Maks. moment obrotowy
420 Nm/2000
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Masa/ładowność
1430/680 kg
Średnica zawracania
11,8 m
Pojemność bagażnika (min./maks.)
506/1648 l
Pojemność zbiornika paliwa
62 l (ON)
Wymiar (dł./szer./wys.)
481/184/148 cm
Rozstaw osi
275 cm
Opony
225/45 R19
Teoretyczny zasięg
1270 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
6,1/4,2/4,9
Dane testowe*
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
45,2 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
45,8 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,5 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
7,5/5,5
Rzeczywisty zasięg
930 km
Cena wersji podstawowej**
154 700 zł
Cena
154 700 zł
*opony zimowe, mokra nawierzchnia, temp. 6°C; **z tym samym silnikiem