Ford Ranger 2.2 TDCi Limited - test

Ładowność Rangera w tej wersji wynosi 1045 kg. Auto może holować przyczepę o masie do 3350 kg.
Ładowność Rangera w tej wersji wynosi 1045 kg. Auto może holować przyczepę o masie do 3350 kg.Motor
Pozycja za kierownicą jest wygodna. Napęd 4x4 włącza się pokrętłem.
Pozycja za kierownicą jest wygodna. Napęd 4x4 włącza się pokrętłem.Motor

Ford Ranger 2.2 TDCi Limited

Napęd 4x4 włącza się pokrętłem. Można to robić także w trakcie jazdy, do 120 km/h.
Napęd 4x4 włącza się pokrętłem. Można to robić także w trakcie jazdy, do 120 km/h.Motor
Obraz z kamery w lusterku środkowym jest dobrej jakości.
Obraz z kamery w lusterku środkowym jest dobrej jakości.Motor
150-konny silnik radzi sobie całkiem sprawnie z ważącym ponad dwie tony autem. Średnio zużywa 10 l/100 km.
150-konny silnik radzi sobie całkiem sprawnie z ważącym ponad dwie tony autem. Średnio zużywa 10 l/100 km.Motor
Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem. Oparcie zostało pochylone pod odpowiednim kątem.
Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem. Oparcie zostało pochylone pod odpowiednim kątem.Motor
Fotele są komfortowe. Wersja Limited ma seryjnie skórę.
Fotele są komfortowe. Wersja Limited ma seryjnie skórę.Motor
Ranger z podwójną kabiną ma najmniejszą skrzynię ładunkową z gamy tego modelu: 1210 l pojemności (największa: 1820 l).
Ranger z podwójną kabiną ma najmniejszą skrzynię ładunkową z gamy tego modelu: 1210 l pojemności (największa: 1820 l).Motor
Tak być powinno: menu zestawu car audio w języku polskim.
Tak być powinno: menu zestawu car audio w języku polskim.Motor
Komputer i podświetlenie są sterowane małymi regulatorami.
Komputer i podświetlenie są sterowane małymi regulatorami.Motor
Za składanym oparciem kanapy znajduje się niewielki schowek.
Za składanym oparciem kanapy znajduje się niewielki schowek.Motor
Pozycja za kierownicą jest wygodna.
Pozycja za kierownicą jest wygodna.Motor
Ładowność Rangera w tej wersji wynosi 1045 kg. Auto może holować przyczepę o masie do 3350 kg.
Ładowność Rangera w tej wersji wynosi 1045 kg. Auto może holować przyczepę o masie do 3350 kg.Motor

Najbezpieczniejszy pick-up wg Euro NCAP

Dane techniczne: Ford Ranger 2.2 TDCi Limited

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2198 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
150 KM/3700
Maks. moment obrotowy
375 Nm/1500-2500
Napęd
tylny/4x4
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./bębnowe
Zawieszenie przednie
podwójne wahacze
Zawieszenie tył
resory piórowe
Średnica zawracania
12,4 m
Masa/ładowność
2155/1045 kg
Poj. skrzyni ładunkowej
1210 l
Pojemność zbiornika paliwa
80 l (ON)
Opony
265/65 R17
Wymiar (dł./szer./wys.)
536/185/182 cm
Rozstaw osi
322 cm
Teoretyczny zasięg
941 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,3 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
10,1/7,7/8,5
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,5 s
Elastyczność 60-100 km/h
8,6 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
15,3 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
42,1 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
43,0 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
63,7 dB
Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
12,1/7,9
Rzeczywisty zasięg
800 km
Cena wersji podstawowej*
122 631 zł
Cena
144 402 zł
*z tym samym silnikiem