Gorsze opony na którą oś? Wyjaśniamy kontrowersje

Na którą oś zakładać gorsze opony?
Na którą oś zakładać gorsze opony?Informacja prasowa (moto)

Zobacz również:

    Siły działające na auto przy wystrzeleniu prawej przedniej opony. Zielona linia to kierunek ruchu pojazdu, żółta siła powstała w wyniku uszkodzenia opony, a czerwona to kierunek, w którym auto podąży.
    Siły działające na auto przy wystrzeleniu prawej przedniej opony. Zielona linia to kierunek ruchu pojazdu, żółta siła powstała w wyniku uszkodzenia opony, a czerwona to kierunek, w którym auto podąży.INTERIA.PL
    Siły działające na samochód przy wystrzeleniu lewej tylnej opony. Zielona linia to kierunek ruchu pojazdu, żółta siła powstała w wyniku uszkodzenia opony, a czerwona to kierunek, w którym auto podąży.
    Siły działające na samochód przy wystrzeleniu lewej tylnej opony. Zielona linia to kierunek ruchu pojazdu, żółta siła powstała w wyniku uszkodzenia opony, a czerwona to kierunek, w którym auto podąży.INTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?