Używany Mercedes Vito W638 (1996-2003)

Mercedes Vito W638 (1996-2003)
Mercedes Vito W638 (1996-2003)Motor
Pozycja za kierownicą to mocny punkt Vito. Słabymi punktami są skrzypiące plastiki w kabinie i rdzewiejące stelaże foteli.
Pozycja za kierownicą to mocny punkt Vito. Słabymi punktami są skrzypiące plastiki w kabinie i rdzewiejące stelaże foteli.Motor

Mercedes Vito W638 (1996-2003)

Mercedes Vito od 2004 r. (W639)
Mercedes Vito od 2004 r. (W639)Mercedes
Trzy oddzielne fotele w drugim rzędzie – dobre rozwiązanie.
Trzy oddzielne fotele w drugim rzędzie – dobre rozwiązanie.Motor
Otwór załadunku jest węższy niż u głównego konkurenta, czyli VW T4. Ale niewielką długość (4,66 m) zagospodarowano idealnie.
Otwór załadunku jest węższy niż u głównego konkurenta, czyli VW T4. Ale niewielką długość (4,66 m) zagospodarowano idealnie.Motor
Pozycja za kierownicą to mocny punkt Vito. Słabymi punktami są skrzypiące plastiki w kabinie i rdzewiejące stelaże foteli.
Pozycja za kierownicą to mocny punkt Vito. Słabymi punktami są skrzypiące plastiki w kabinie i rdzewiejące stelaże foteli.Motor
Rdza atakuje drzwi i pokrywy. Karoseria jakoś się trzyma.
Rdza atakuje drzwi i pokrywy. Karoseria jakoś się trzyma.Motor
Wersja Univan to optymalny wybór: ma pięć wygodnych foteli i bagażnik o pojemności 2,5 m3.
Wersja Univan to optymalny wybór: ma pięć wygodnych foteli i bagażnik o pojemności 2,5 m3.Motor
Używany Mercedes Vito W638 (1996-2003)
Używany Mercedes Vito W638 (1996-2003)Motor

Mercedes Vito W638 (1996-2003) - podsumowanie

Inne wersje nadwoziowe

Trzy osoby w szoferce, pojemność przedziału ładunkowego 4,8 m3, ładowność 960-1030 kg.
Trzy osoby w szoferce, pojemność przedziału ładunkowego 4,8 m3, ładowność 960-1030 kg.Mercedes
Osiem miejsc (układ 2-3-3), albo sześć oddzielnych foteli, samopoziomujące tylne zawieszenie. Najmocniejszy silnik: 2.8 VR6/174 KM z VW.
Osiem miejsc (układ 2-3-3), albo sześć oddzielnych foteli, samopoziomujące tylne zawieszenie. Najmocniejszy silnik: 2.8 VR6/174 KM z VW.Mercedes

Mercedes Vito W638 (1996-2003) - cechy identyfikacyjne

Mercedes Vito W638: cechy identyfikacyjne
Mercedes Vito W638: cechy identyfikacyjneMotor
  • Korozja na drzwiach i pokrywach oraz na stelażach siedzeń.
  • Pękające koła napędu pompy wtryskowej (2.3 D).
  • Szybko wypalająca się uszczelka pod głowicą (2.3 D).
  • Zrywająca się linka wybieraka manualnej skrzyni biegów.
  • Przepalający się przekaźnik świec żarowych w silnikach wysokoprężnych.
  • Nieusuwalne skrzypienie plastików we wnętrzu.
  • Bardzo wysoko oceniane własności jezdne.
  • Świetne zagospodarowanie przestrzeni w każdej wersji.
  • Oszczędny i trwały silnik 2.2 CDI
  • Duży wybór ofert.
  • Niska jakość wykonania wnętrza i karoserii.
  • Dosyć zawodne silniki starszej serii 2.3 D i 2.3 TD.

Dane techniczne: Mercedes Vito W638 (1996-2003)

Wersja
108 D
110 TD
108 CDI
110 CDI
112 CDI
Silnik
diesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
2299 cm3
2299 cm3
2151 cm3
2151 cm3
2151 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
79 KM
98 KM
82 KM
102 KM
122 KM
Maksymalny moment obrotowy
152 Nm
230 Nm
200 Nm
250 Nm
300 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
148 km/h
156 km/h
150 km/h
155 km/h
164 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
20,6 s
17,5 s
b.d.
18,2 s
14,9 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,8
9,2
7,0
8,0
8,0