Używane Renault Twingo II (2007-2014) - opinie użytkowników

Z zewnątrz brak mu polotu poprzednika, ale pozytywnie zaskakuje w środku.

Renault Twingo
Renault TwingoMotor

RENAULT TWINGO IIlata produkcji: 2007-2014ceny: od 7000 zł

Stonowana stylizacja Twingo II zawiodła fanów modelu, którzy oczekiwali czegoś więcej od następcy jednobryłowego poprzednika.

Miejskie Renault ponownie występowało wyłącznie w nadwoziu 3-drzwiowym i przeszło gruntowny lifting w 2012 r.

Jego użytkownicy zgodnie chwalą pomysłowe rozwiązanie dwóch oddzielnych foteli z tyłu, ale i krytykują bardzo słabe wygłuszenie skutkujące hałasem w jeździe pozamiejskiej.

Bazowe silniki Twingo (1.2/58 i 75 KM) to żywotne i ekonomiczne konstrukcje. Dla łaknących osiągów polecamy 133-konnego RS-a. Również diesle 1.5 dCi nie objawiają problemów z panewkami, znanych z większych modeli marki.

twingo deska rozdzielczaMotor
fotele twingoMotor
twingo fotele tyłMotor
twingo bagażnikMotor
Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 
wyposażenie
 
 
 
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 
 
osiągi
 
 
 
 
wygląd, styl
 
 
 
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 
 
zużycie paliwa
 
 
 
 
ceny części
 
 
 
 
dostępność części
 
 
 
 
koszty serwisu
 
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 
awaryjność
 
 
 
 
twingo tylMotor

UŻYWANE RENAULT TWINGO II (2007-2014): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Renault Twingo?

ZALETY

"Na plus duże możliwości regulacji fotela, nawet na wysokość, co jest rzadkością w tej klasie".

"Duże szyby boczne, krótka maska, nie za grube słupki - widoczność idealna".

"Dwa niezależne fotele z tyłu można regulować (np. kąt oparcia), a nawet wyjąć po odkręceniu dwóch śrub. Fenomenalne rozwiązanie".

bagażnik i foteleMotor

"Za niewielkie pieniądze można trafić Twingo z bardzo młodego rocznika i często nawet krajowe".

WADY

"Skrzynia ma bardzo krótkie przełożenia i zmienia biegi mało precyzyjnie, czasami haczy".

"Informacje wyświetlane na wyświetlaczu w dzień są słabo czytelne".

wyświetlaczMotor

"Ponad 10 m średnicy zawracania to bardzo dużo jak na auto miejskie".

"Od 100 km/h hałas we wnętrzu narasta, a powyżej 130 km/h już męczy".

Renault Twingo II (2007-2014)

Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor
Renault Twingo II (2007-2014) Motor

Jeździsz Renault Twingo? Jaka jest Twoja opinia? Wypełnij ankietę na stronie wyborkierowcow.pl

"Motor" 46/2017

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas