Renault Clio RS Monaco GP. Edycja specjalna
Tegoroczne genewskie stoisko Renault, na tle konkurencyjnych marek, prezentuje się raczej skromnie. Nie oznacza to jednak, że Francuzi nie przygotowali dla swoich fanów żadnych nowości.
Auto - podobnie jak "zwykłe" Clio RS - napędzane jest benzynowym, doładowanym silnikiem 1,6 l o mocy 200 KM. Moc przekazywana jest na koła przedniej osi za pośrednictwem sześciostopniowej, zautomatyzowanej, dwusprzęgłowej przekładni EDC. Francuzi nie chwalą się osiągami, z dużą dozą prawdopodobieństwa można więc założyć, że są one identyczne z modelem Clio RS.
Wersję Monaco GP rozpoznać można po lakierowanym na kolor perłowo-biały lub szary nadwoziu i - opcjonalnym - czarnym dachu. Czarne są również przedni dyfuzor, obudowy lusterek, klamki, listwy boczne i tylny spoiler.
Wnętrze kabiny otrzymało czarną, skórzaną tapicerkę z białymi przeszyciami. Na desce rozdzielczej znajdziemy wyświetlacz komputera z tzw. "telemetrią" i szare, dekoracyjne, wstawki na kierownicy i drążku zmiany biegów (szare są również pasy bezpieczeństwa). Na nakładkach progowych zamontowano tabliczkę z indywidualnym numerem auta.
Renault Clio RS Monaco GP oferowane będzie na około 20 rynkach Starego Kontynentu. Zbieranie zamówień rozpocznie się jeszcze w marcu.