Q7. Doskonalenie doskonałości

Szkockie Ranczo w Skarboszewie i otaczająca go malownicza równina mazowiecka były miejscem polskiej premiery audi Q7 po liftingu.

Q7 pojawiło się na rynku 3 lata temu. Teraz koncern z Ingolstadt postanowił udoskonalić to, co - zdaniem producenta - doskonałe już było.

Odświeżone audi Q7 jest lepiej dopracowane, bardziej eleganckie a co chyba najważniejsze zużywać ma mniej paliwa. Nowością jest 3.0 TDI quattro w wersji TDI clean diesel. Silnik ten nie tylko emituje mniej szkodliwych substancji do środowiska, ale pochwalić się może niskim zużyciem paliwa.

Odnowione Q7 naszpikowane zostało wieloma "gadżetami". Jest teraz chyba jednym z najbardziej multimedialnych aut.

Q7 rocznika 2010 wyposażono w diodowe światła przednie i tylne oraz diodowe kierunkowskazy. Ma także elektrycznie otwieraną pokrywę bagażnika i.. elektryczny hak.

Reklama

Czy facelifting Q7 wpłynął znacząco na cenę? Najtańszy podstawowy model, wersja 3.6 FSI quattro kosztuje 233 tys. 700 zł. Za model z silnikiem clean diesel quattro trzeba zapłacić 248 tys zł. Najdroższy natomiast jest model z silnikiem 6.0 o mocy 500 KM, którego wersja podstawowa ma kosztować około 600 tys. zł. A najdroższa? Zapewne koło miliona (sic!).

Pierwsze auta polscy klienci mają odebrać we wrześniu. Jest sporo chętnych!

Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Audi | Audi Q7
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy