INTERIA.PL testowała Stilo
Dziś od rana na torze Catalunya pod Barceloną dziennikarze z całego świata mieli okazję jako pierwsi pojeździć nowym Fiatem Stilo. Włoski producent przygotował do dyspozycji gości ponad sto samochodów we wszystkich wersjach silnikowych, nadwoziowych i wyposażeniowych. Na 50-kilometrową trasę, przebiegającą po autostradzie, krętych drogach górskich oraz drogach polnych, można było wybrać się dowolnym pojazdem. Reporter INTERIA.PL miał okazję sprawdzić wszystkie auta, od najsłabszego z silnikiem o pojemności od 1,2 litra do potężnej jednostki 2,4 litra o mocy 170 KM napędzającej Fiata Stilo Abarth. Galeria zdjęć, które wykonał reporter INTERIA.PL w Barcelonie
Dziś od rana na torze Catalunya pod Barceloną dziennikarze z całego świata mieli okazję jako pierwsi pojeździć nowym Fiatem Stilo. Włoski producent przygotował do dyspozycji gości ponad sto samochodów we wszystkich wersjach silnikowych, nadwoziowych i wyposażeniowych. Na 50-kilometrową trasę, przebiegającą po autostradzie, krętych drogach górskich oraz drogach polnych, można było wybrać się dowolnym pojazdem. Reporter INTERIA.PL miał okazję sprawdzić wszystkie auta, od najsłabszego z silnikiem o pojemności od 1,2 litra do potężnej jednostki 2,4 litra o mocy 170 KM napędzającej Fiata Stilo Abarth.
Największe wrażenie zrobił bezsprzecznie Stilo Abarth, napędzany potężnym silnikiem o mocy 170 KM. Radości w czasie jazdy może ujmować jedynie skrzynia selespeed, sterowana przyciskami przy kierownicy, która prawdziwym entuzjastom prowadzenia samochodu nigdy nie zastąpi tradycyjnej manualnej przekładni.
Bardzo korzystnie zaprezentował się też Fiat Stilo w wersji pięciodrzwiowej. Jest to przestronny rodzinny samochód z segmentu pojazdów MPV. Ciekawym rozwiązaniem, jakie zastosowano w tej wersji auta są przesuwane tylne siedzenia, dzięki którym możemy zwiększyć albo przestrzeń wewnątrz pojazdu albo pojemność bagażnika. Duże wrażenie robi też bogate wyposażenie, w którym znalazły się sensory cofania, wycieraczki reagujące na deszcz oraz rozwinięty system CONNECT.