Reklama

Citroen C4 Picasso po liftingu

Już w czerwcu w salonach Citroena pojawi się odświeżony C4 Picasso oraz jego powiększona wersja - Grand. Pierwsze auta trafić mają do klientów z początkiem września.

Obecna - druga już - generacja C4 Picasso dostępna jest w ofercie od połowy 2013 roku. W tym przypadku mamy więc do czynienia z planowanym liftingiem. Zgodnie z przyjętą regułą, producent zdecydował się wprowadzić kilka zmian w wyglądzie pasa przedniego, zaktualizować listę wyposażenia i dodać kilka opcji pozwalających na większą personalizację modelu.

Reklama

Po modernizacji standardowy Citroen C4 Picasso mierzy 4,44 m długości, 1,83 m szerokości i 1, 61 m wysokości. Odmiana Grand legitymuje się długością 4,6 m. W krótkiej wersji pasażerowie mają do dyspozycji bagażnik o pojemności 537 l i niezliczone schowki.

Oprócz przemodelowanego pasa przedniego samochód otrzymał zmodernizowane tylne światła, 17-calowe obręcze kół o nowym wzorze i trzy  nowe kolory nadwozia. Klienci mogą się też zdecydować na dwubarwne lakierowanie (inną barwę otrzymuje wówczas dach). Do wyboru są też cztery "style" wykończenia wnętrza i pięć rodzajów tapicerek.

Citroen C4 Picasso otrzymał m.in. zmodernizowany system nawigacji 3D Citroën Connect Nav, sterowany 7-calowym, dotykowym ekranem zamontowanym w desce rozdzielczej. Mapy nawigacji mogą być też wyświetlane na centralnym panelu wskaźników o przekątnej 12-cali. Auto można wyposażyć w elektrycznie zamykaną tylną klapę sterowaną ruchem stopy.

Na liście opcji znajdziemy też m.in. adaptacyjny tempomat z funkcją hamowania awaryjnego oraz liczne systemy elektroniczne (m.in. ostrzegające o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu czy pojazdach poruszających się w martwym polu).

Klienci będą mieli do wyboru cztery wersje napędowe: dwie benznowe (trzycylindrowy 1,2 PureTec o mocy 110 KM lub 130 KM) i dwie wysokoprężne (BlueHDI 120 KM lub 150 KM). W zależności od konfiguracji auta oferowane będą również z automatyczną, sześciostopniową skrzynię biegów (standardem jest sześciostopniowa skrzynia ręczna).

Samochód, tak jak do tej pory, powstawać będzie w hiszpańskiej fabryce Citroena w Vigo. Od wprowadzenia na rynek II generacji C4 Picasso zyskał uznanie przeszło 300 tys. nabywców.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Citroen C4 Picasso

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje