* W pierwszej generacji modelu korozja pojawia się na tylnej części progów oraz na tylnych błotnikach.
* Ruchy lewarka biegów podczas wciskania i odpuszczania gazu. Przyczyną może być poduszka mocującą skrzynię biegów.
* Źle spisuje się fabryczny pilot w kluczyku - czasem przestaje działać z powodu zużycia baterii, a * Przeciętna jest jakość przekładni kierowniczej. Wycieki są typowe dla większości starszych modeli.
* W nowszych modelach z silnikami 16V dość szybko zużywają się cewki zapłonowe.
* Zdarzały się wpadki w postaci zerwania paska rozrządu (oprócz przebiegu liczy się także wiek samochodu).
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.