Reklama

Typowe usterki

* W pierwszej generacji modelu korozja pojawia się na tylnej części progów oraz na tylnych błotnikach.

* Ruchy lewarka biegów podczas wciskania i odpuszczania gazu. Przyczyną może być poduszka mocującą skrzynię biegów.

* Źle spisuje się fabryczny pilot w kluczyku - czasem przestaje działać z powodu zużycia baterii, a * Przeciętna jest jakość przekładni kierowniczej. Wycieki są typowe dla większości starszych modeli.

* W nowszych modelach z silnikami 16V dość szybko zużywają się cewki zapłonowe.

* Zdarzały się wpadki w postaci zerwania paska rozrządu (oprócz przebiegu liczy się także wiek samochodu).

Reklama

tygodnik "Motor"

Reklama

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy