Opel Insignia Country Tourer - prawie jak SUV
Wyższy prześwit, napęd na obie osie i elementy ochronne podwozia - odświeżona Insignia wkracza na teren zarezerwowany dla Subaru Outbacka, Audi A4 Allroad oraz VW Passata Alltrack.
Poza "cywilnymi" odmianami zmodernizowanej Insignii (czytaj więcej: Opel Insignia po liftingu - więcej majestatu) na stoisku Opla podczas wrześniowego salonu we Frankfurcie zadebiutuje uterenowiona wersja Country Tourer, zbudowana na bazie kombi.
Poza widocznymi na pierwszy rzut oka listwami ochronnymi, nowymi obręczami i wyższym o 2 cm prześwitem, model otrzyma napęd na obie osie, realizowany za pośrednictwem sprzęgła typu Haldex. Walory trakcyjne ma poprawić również system eLSD, czyli elektroniczna szpera tylnej osi, przyhamowująca lewe lub prawe koło i naśladująca działanie mechanizmu różnicowego o zwiększonym tarciu. Na liście wyposażenia nie zabraknie także aktywnego zawieszenia FlexRide z trzema trybami pracy: normalnym, komfortowym i sportowym.
Do napędu Insignii Country Tourer posłuży gama turbodoładowanych silników: benzynowy 2.0 Turbo o mocy 250 KM, turbodiesel 2.0 CDTI (163 KM) oraz diesel biturbo 2.0 CDTI (195 KM).
Opel Insignia Country Tourer
Opel Insignia Country Tourer (czytaj artykuł)
Opel Insignia po liftingu oraz odmiana Country Tourer pojawią się w polskich salonach we wrześniu br.
msob