Opel Insignia Country Tourer - prawie jak SUV

Wyższy prześwit, napęd na obie osie i elementy ochronne podwozia - odświeżona Insignia wkracza na teren zarezerwowany dla Subaru Outbacka, Audi A4 Allroad oraz VW Passata Alltrack.

Poza "cywilnymi" odmianami zmodernizowanej Insignii (czytaj więcej: Opel Insignia po liftingu - więcej majestatu) na stoisku Opla podczas wrześniowego salonu we Frankfurcie zadebiutuje uterenowiona wersja Country Tourer, zbudowana na bazie kombi.

Poza widocznymi na pierwszy rzut oka listwami ochronnymi, nowymi obręczami i wyższym o 2 cm prześwitem, model otrzyma napęd na obie osie, realizowany za pośrednictwem sprzęgła typu Haldex. Walory trakcyjne ma poprawić również system eLSD, czyli elektroniczna szpera tylnej osi, przyhamowująca lewe lub prawe koło i naśladująca działanie mechanizmu różnicowego o zwiększonym tarciu. Na liście wyposażenia nie zabraknie także aktywnego zawieszenia FlexRide z trzema trybami pracy: normalnym, komfortowym i sportowym.

Reklama

Do napędu Insignii Country Tourer posłuży gama turbodoładowanych silników: benzynowy 2.0 Turbo o mocy 250 KM, turbodiesel 2.0 CDTI (163 KM) oraz diesel biturbo 2.0 CDTI (195 KM).

Opel Insignia po liftingu oraz odmiana Country Tourer pojawią się w polskich salonach we wrześniu br.

msob

Używany Opel Insignia (2008-) - SPRAWDŹ OPINIE

Opel Insignia ST 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 - test

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy