Hyundai i40 po drobnej modernizacji

Kolejny face lifting i40 został przeprowadzony głównie z myślą o dostosowaniu gamy silnikowej do nowych norm emisji spalin, ale to niejedyne zmiany.

Najważniejsza nowość w zmodernizowanym Hyundaiu i40 to wprowadzenie silnika Diesla 1.6 CRDi, spełniającego nową normę emisji spalin Euro 6d Temp. Dostępny jest on w dwóch wersjach - 115 KM i 280 Nm oraz 136 KM i 320 Nm. Słabsza łączona jest z 6-biegową, manualną przekładnią, a mocniejsza również z 7-stopniową, dwusprzęgłową.

Przy okazji Koreańczycy zmienili grill w i40, nadając mu "kaskadowy" wygląd, zgodny z obecną linią stylistyczną marki. Nowością są także 18-calowe felgi aluminiowe oraz paleta lakierów "zapożyczona" z niedawno zaprezentowanego Santa Fe.

Reklama

We wnętrzu pojawiły się nowe tapicerki skórzane - czerwona i czarno-szara. Z kolei beżowe i czarne występują również w wersji z tkaniny. Nowością są też elementy ozdobne na drzwiach, korespondujące z kolorem tapicerki oraz metalowe wstawki na desce rozdzielczej.

Ostatnią ze zmian jest unowocześniony zestaw systemów bezpieczeństwa w tym bardziej zaawansowany układ wykrywający ryzyko kolizji. Początkowo tylko ostrzega kierowcę o niebezpieczeństwie, ale może też sam rozpocząć hamowanie, również awaryjne (w przypadku braku reakcji ze strony kierującego). Działa on z prędkościami powyżej 10 km/h.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy