Honda NSX po (drobnych) zmianach
Nie mamy do czynienia z face liftingiem, ale z nowym rokiem modelowym. Inżynierowie Hondy skupili się na poprawie przyjemności z jazdy NSXem.
Japoński supersamochód na rok modelowy 2019 otrzymał większe stabilizatory, poprawiające sztywność przedniego zawieszenia o 26%, a tylnego o 19%. Zmienione są także piasty tylnych kół i tuleje łączników wahaczy poprzecznych.
Adaptacyjne amortyzatory NSXa zapewniają teraz wyższy komfort w trybie Quiet oraz lepsze zachowanie na drodze w trybach sportowych. Auto ma także nowe opony Continental SportContact 6, poprawiające trakcję i prowadzenie.
Kolejna nowość to zmienione oprogramowanie sterujące napędem na wszystkie koła, układem kierowniczym oraz systemem stabilizacji toru jazdy. Poprawiono też zarządzanie energią w systemie hybrydowym, działanie turbosprężarki i zmodyfikowano wtryskiwacze - dzięki temu auto ma jeszcze chętniej reagować na dodanie gazu, a przy tym spełniać normę Euro 6d Temp (co jest zasługą również filtra cząstek stałych).
Honda nie przewidziała zmian stylistycznych dla NSXa, ale dostępny będzie nowy, pomarańczowy lakier, chromowanym wykończeniem górnej części grilla oraz lakierowane na czarno siatki w przednim i tylnym zderzaku. We wnętrzu pojawiła się natomiast nowa tapicerka Indigo Blue, łącząca skórę i alcantarę.
Honda NSX na rok modelowy 2019 trafi do klientów pod koniec roku.