Kia Stinger

Kia Stinger to być może najładniejszy i najbardziej klasowy model w historii koreańskiego producenta. Samochód zachwyca proporcjami nadwozia i spójną sylwetką, która zdecydowanie przyciąga wzrok na ulicy.

Kia Stinger wygląda bardzo rasowo i tak też jeździ - szczególnie dotyczy to wersji GT, pod maską której pracuje silnik 3.3 T-GDI o mocy 366 KM i generujący 510 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To wystarcza, aby auto przyspieszało do 100 km/h w 5,5 s i mogło rozpędzić się do 270 km/h.

Odmiana ta seryjnie łączona jest z napędem na wszystkie koła (pozostałe Stingery mają napędzaną tylko tylną oś), ale nie powinno to martwić purystów. Większość mocy i tak trafia na tył, więc Stinger zachowuje charakterystykę auta z napędem na tylną oś, bardzo chętnie zarzucając tyłem w zakrętach, a nawet potrafi driftować!

Reklama

 Do kompletu dodać należy jeszcze wektorowanie momentu obrotowego pomiędzy kołami tylnej osi, adaptacyjne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy i hamulce przygotowane przez Brembo.


Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz TUTAJ, natomiast nasz test tego samochodu przeczytasz TUTAJ.

Jeśli chcesz zagłosować na ten model w naszym plebiscycie - zrób to tutaj!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy