Części regenerowane – co należy wiedzieć

Regeneracja jest warta rozważenia, jeżeli jej koszt wynosi do 50% ceny części nowej.
Regeneracja jest warta rozważenia, jeżeli jej koszt wynosi do 50% ceny części nowej.Motor

REGENERACJA

TO NIE JEST REGENERACJA!

CZEGO NIE REGENEROWAĆ?

Odradzamy regenerowanie koła dumasowego.
Odradzamy regenerowanie koła dumasowego. Motor

TE PODZESPOŁY WARTO REGENEROWAĆ

  • alternator
  • belka skrętna tylnej osi
  • filtr cząstek stałych DPF/FAP
  • gaźnik
  • głowica silnika
  • kompresor klimatyzacji
  • reflektor
  • rozrusznik
  • pompa wspomagania
  • pompa wysokiego ciśnienia common rail
  • przekładnia kierownicza (tylko jeśli wymieniana jest też listwa zębata
  • turbosprężarka
Po regeneracji turbosprężarka uzyskuje taką samą sprawność, jak nowy zespół. To element, który warto regenerować.
Po regeneracji turbosprężarka uzyskuje taką samą sprawność, jak nowy zespół. To element, który warto regenerować.Motor
  • wałek rozrządu
  • wtryskiwacz diesla/pompowtryskiwacz
  • wtryskiwacz LPG