Silnik 1.6 MPI w Hyundaiu i Kii był hitem. Trzeba uważać na jedną rzecz

Czy silnik 1.6 MPI jest awaryjny?
Czy silnik 1.6 MPI jest awaryjny?Motor

Jakie parametry techniczne ma silnik 1.6 MPI?

Jakie są typowe problemy silnika 1.6 MPI?

Zobacz również:

    Ile pali silnik 1.6 MPI w praktyce?

    Jak wygląda serwis i obsługa silnika G4FG?

    • Pojemność układu smarowania: 3,7 litra (wymiana - ok. 3,3 l)
    • Łańcuch rozrządu: teoretycznie bezobsługowy, w praktyce wymaga kontroli po około 200 tys. km
    • Regulacja luzu zaworowego: co 90 tys. km (na szklankach)
    • Wymiana oleju i filtra oleju: co 15 tys. km lub co 7,5 tys. km przy intensywnej eksploatacji
    • Wymiana filtra powietrza: co 45 tys. km
    • Wymiana filtra paliwa: co 60 tys. km
    • Wymiana świec zapłonowych: co 60 tys. km
    • Wymiana paska osprzętu: co 120 tys. km
    • Wymiana płynu chłodniczego: co 8 lat lub 120 tys. km

    Jakie opinie mają właściciele Kii Sportage i Hyundaia Tucsona z silnikiem 1.6 MPI?

    Czy warto kupić samochód z silnikiem 1.6 MPI?

    Audi A6 znowu ma silniki spalinowe. Ale nie myślcie tylko o TDIMaciej OlesiukINTERIA.PL