Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche kontynuuje długofalową politykę coraz lepszych osiągów.

Porsche Panamera Turbo S E-hybrid
Porsche Panamera Turbo S E-hybridInformacja prasowa (moto)

Wraz z modelem Panamera Turbo S E-Hybrid producent sportowych aut po raz pierwszy wprowadza flagowy wariant jednej ze swoich linii modelowych z hybrydowym napędem plug-in. 4-litrowy silnik V8 z odmiany Turbo łączy się tu z jednostką elektryczną, co skutkuje mocą systemową 680 KM i imponującym zapasem siły napędowej: już przy obrotach nieznacznie powyżej biegu jałowego Panamera Turbo S E-Hybrid zapewnia 850 Nm momentu obrotowego.

W rezultacie od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,4 s, a jej prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Strategia doładowania czteronapędowego gran turismo pochodzi z supersamochodu 918 Spyder. W europejskim cyklu pomiarowym (NEDC) flagowa Panamera zużywa średnio 2,9 l/100 km. Zasięg modelu w trybie czysto elektrycznym sięga 50 km. Panamera Turbo S E-Hybrid podkreśla duże znaczenie elektromobilności w strategii Porsche.

Panamera turbo

Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL
Panamera turboINTERIA.PL

Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz TUTAJ.

MotoAs InteriiInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas