F1: Sauber ma nowego sponsora

Zespół Sauber pozyskał nowego sponsora z Meksyku. Do współpracy z Sergio Perezem, sponsorowanym przez najbogatszego człowieka świata, Carlosa Slima, dołączyła firma ubezpieczeniowa Interproteccion.

Na bolidach Saubera pojawi się logo nowego sponsora
Na bolidach Saubera pojawi się logo nowego sponsoraAFP

Interprotecction to czołowa grupa ubezpieczeniowa działająca w Ameryce Łacińskiej. Jej doświadczenie w branży sięga 30 lat, a marka jest obecna w ponad 100 krajach na całym świecie.

"Po raz pierwszy spotkaliśmy się z głównymi osobistościami Interproteccion podczas Grand Prix Brazylii w listopadzie i jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak szybko doszliśmy do porozumienia. Interproteccion jest obecne w ponad 100 krajach, międzynarodowa natura Formuły 1 oferuje odpowiednio duży potencjał ekspansji. Jesteśmy w szczególności zadowoleni, gdyż Interproteccion jest drugą, po Telmex, meksykańską firmą na liście naszych partnerów" - mówił szef zespołu Peter Sauber.

Logo Interproteccion pojawi się na bocznych profilach tylnego skrzydła nowego C30.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas