Opel Astra szóstej generacji

A new blitz is born - pod takim hasłem Opel zaprezentował dziś w Rüsselsheim całkowicie nową, szóstą generację Astry.

Opel Astra VI
Opel Astra VIInformacja prasowa (moto)

Po raz pierwszy bestseller z logo Blitz będzie zelektryfikowany. Od momentu otwarcia zamówień w październiku, nowa Astra będzie dostępna w wersji hybrydowej typu plug-in. W pełni elektryczna Astra-e pojawi się na rynku w 2023 roku.

Od premiery następcy Kadetta w 1991 roku, Opel sprzedał prawie 15 milionów egzemplarzy modelu tego modelu. 30 lat później szósta generacja wchodzi w tym roku na rynek jako sportowy pięciodrzwiowy samochód o nisko zawieszonej sylwetce oraz większej przestrzeni wewnątrz niż jej poprzednik.

Opel Astra nowej generacji na zdjęciach

A new blitz is born – pod takim hasłem Opel zaprezentował dziś w Rüsselsheim Po raz pierwszy bestseller z logo Blitz jest zelektryfikowany. Od momentu otwarcia zamówień w październiku, nowa Astra będzie dostępna w wersji hybrydowej typu plug-in. W pełni elektryczna Astra-e pojawi się na rynku w 2023 roku.

Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 
Opel Astra nowej generacji 

Nowa Astra ma 4374 mm długości i 1860 mm szerokości. Jest tylko o 4 mm dłuższa od poprzedniego modelu. Rozstaw osi zwiększył się o 13 mm do 2675 mm.

To pierwszy model Opla, w przypadku którego klienci już wkrótce będą mieli wybór między napędem w pełni elektrycznym, hybrydą z funkcją doładowania z zewnętrznego źródła prądu (plug-in) oraz silnikami spalinowymi.  Moc poszczególnych wersji napędu wynosi od 81 kW/110 KM do 165 kW/225 KM..

Nowy Opel Astra na filmie 

Nowa generacja została zaprojektowana i opracowana w siedzibie firmy Opel w Rüsselsheim, gdzie jesienią tego roku rozpocznie się jej produkcja.  W nowej Astrze debiutuje cyfrowy kokpit Pure Panel, a więc wskaźniki analogowe odchodzą do historii. Zastępuje je nowy interfejs (HMI) o  nowoczesnej grafice, Kierowca i pasażerowie mogą obsługiwać nową Astrę korzystając z szerokich ekranów dotykowych podobnie jak ze smartfona.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas