Ładne kombi, zgrabny hatchback, sedan tylko z hybrydą

Po siedmiu latach latach obecności na rynku Ford zaprezentował nowe Mondeo. Model, znany już na rynku amerykańskim, z dwuletnim poślizgiem wjeżdża do Europy, a produkowany będzie w hiszpańskiej Walencji.

Na polskim rynku flagowiec Forda dostępny będzie w trzech odmianach nadwozia, przy czym sedan zarezerwowany będzie wyłącznie dla wersji hybrydowej. Ceny zaczynają się od 89 000 złotych.

Choć nowe Mondeo w swoich obecnych kształtach znane było już od 2012 roku, niemal dwa lata zajęło Fordowi zmodernizowanie zakładów w Walencji, by tam rozpocząć produkcję swojego przedstawiciela segmentu D. Patrząc na auto dwuletnie opóźnienie można wybaczyć, albowiem w tym czasie znacznie dopracowano szczegóły i dzisiaj Mondeo śmiało może aspirować do klasy premium.

W podstawowej odmianie auto napędzane jest benzynowym silnikiem o pojemności 1,5 litra oraz mocy 160 koni mechanicznych. Najmniejszym dieslem jest jednostka 1,6l, o mocy 115 KM z rodziny TDCi. W przyszłym roku dostępne będą litrowy silnik z rodziny EcoBoost oraz półtoralitrowy diesel.

Więcej szczegółów wkrótce.

mw

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ford Mondeo
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy