Ford B-Max 1.4 Titanium - test

Niedostatki w dziedzinie praktyczności B-Max nadrabia świetnym prowadzeniem.
Niedostatki w dziedzinie praktyczności B-Max nadrabia świetnym prowadzeniem.Motor
Kokpit B-Maxa jest starannie zmontowany z miękkich tworzyw. Wygodnym rozwiązaniem jest wysokie położenie dźwigni zmiany biegów – dzięki temu łatwo do niej sięgać.
Kokpit B-Maxa jest starannie zmontowany z miękkich tworzyw. Wygodnym rozwiązaniem jest wysokie położenie dźwigni zmiany biegów – dzięki temu łatwo do niej sięgać.Motor

Ford B-Max 1.4 Titanium

Dzieci przepadają za takimi ciekawostkami, ale na co dzień bardzo nietypowo otwierane drzwi Forda B-Maxa nie okazują się szczególnie praktycznym rozwiązaniem.
Dzieci przepadają za takimi ciekawostkami, ale na co dzień bardzo nietypowo otwierane drzwi Forda B-Maxa nie okazują się szczególnie praktycznym rozwiązaniem.Motor
Ford w modelu B-Max stworzył zupełnie nowy sposób dostępu do auta. Przednie drzwi otwierają się tu klasycznie, a tylne - odsuwają.
Ford w modelu B-Max stworzył zupełnie nowy sposób dostępu do auta. Przednie drzwi otwierają się tu klasycznie, a tylne - odsuwają.Motor
Niedostatki w dziedzinie praktyczności B-Max nadrabia świetnym prowadzeniem.
Niedostatki w dziedzinie praktyczności B-Max nadrabia świetnym prowadzeniem.Motor
Otwór po otwarciu drzwi imponuje. Z przodu miejsca jest pod dostatkiem, w tylnej części nieco go brak – zwłaszcza na szerokość. Mimo to, cztery dorosłe osoby bez problemu zniosą tu nawet dłuższą podróż.
Otwór po otwarciu drzwi imponuje. Z przodu miejsca jest pod dostatkiem, w tylnej części nieco go brak – zwłaszcza na szerokość. Mimo to, cztery dorosłe osoby bez problemu zniosą tu nawet dłuższą podróż.Motor
Kokpit B-Maxa jest starannie zmontowany z miękkich tworzyw. Wygodnym rozwiązaniem jest wysokie położenie dźwigni zmiany biegów – dzięki temu łatwo do niej sięgać.
Kokpit B-Maxa jest starannie zmontowany z miękkich tworzyw. Wygodnym rozwiązaniem jest wysokie położenie dźwigni zmiany biegów – dzięki temu łatwo do niej sięgać.Motor
Bagażnik ma pojemność 318-1386 l.
Bagażnik ma pojemność 318-1386 l.Motor
Obsługa radia mogłaby być łatwiejsza. Dziwią małe przyciski świateł awaryjnych i centralnego zamka ukryte na panelu audio.
Obsługa radia mogłaby być łatwiejsza. Dziwią małe przyciski świateł awaryjnych i centralnego zamka ukryte na panelu audio.Motor
Po położeniu oparcia w prawym przednim fotelu w Fordzie zmieszczą się nawet przedmioty o długości 235 cm.
Po położeniu oparcia w prawym przednim fotelu w Fordzie zmieszczą się nawet przedmioty o długości 235 cm.Motor
Niezłej jakości, kolorowy ekran 4,2'' zestawu multimediów Sony (seryjny w Titanium ma 3,5'') może pokazywać obraz z bardzo przydatnej kamery cofania. Ma ona funkcję zoom, która pozwala przybliżyć prezentowany widok.
Niezłej jakości, kolorowy ekran 4,2'' zestawu multimediów Sony (seryjny w Titanium ma 3,5'') może pokazywać obraz z bardzo przydatnej kamery cofania. Ma ona funkcję zoom, która pozwala przybliżyć prezentowany widok.Motor
Miejscami grubość drzwi B-Maxa dochodzi do 20 cm!
Miejscami grubość drzwi B-Maxa dochodzi do 20 cm!Motor
B-Max to pierwsze auto, w którym po obu stronach połączono odsuwane tylne drzwi z brakiem środkowego słupka drzwiowego.
B-Max to pierwsze auto, w którym po obu stronach połączono odsuwane tylne drzwi z brakiem środkowego słupka drzwiowego.Motor

Dane techniczne: Ford B-Max 1.4 Titanium

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1388 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna
90 KM/5700
Maks. moment obrotowy
128 Nm/3500
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
manualna/5-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tył
wielowahaczowe
Średnica zawracania
10,5 m
Masa/ładowność
1275/470 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
318/1386 l
Pojemność zbiornika paliwa
48 l (Pb 95)
Opony
195/55 R16
Wymiar (dł./szer./wys.)
408/175/160 cm
Rozstaw osi
249 cm
Teoretyczny zasięg
800 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
171 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,8 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,9/4,9/6,0
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,6 s
Elastyczność 60-100 km/h
16,0 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
28,8 s (5. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
38,6 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
39,0 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
66,0 dB
Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
9,0/6,0
Rzeczywisty zasięg
640 km
Cena
69 200 zł
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?