Komu lepiej wychodzi produkcja Diesli?
W najnowszym wydaniu tygodnika Motor (w kioskach od poniedziałku) znajdziecie interesujące porównanie volkswagena passata TDI z toyotą avensis D-4D.
Jednostka Toyoty to jeden z najmocniejszych turbodiesli z czterocylindrowym silnikiem. Moce rzędu 170-180 KM mogą zawstydzić niejedno auto klasy GTI. W teście tygodnik Motor stawia przeciwko sobie najnowocześniejszą wersję toyoty avensis 2.2 D-4D oraz najnowszy model passata z wysilonym silnikiem 2.0 TDI o mocy 170 KM. Komu lepiej wychodzi produkcja "superdiesli". Ponadto w Motorze:
Przed premierą: cadillac CTS Biznesmeni są coraz młodsi i poszukują coraz bardziej ekstrawaganckich limuzyn. W ich gusta chce trafić cadillac, proponujący najnowsze wcielenie CTS-a, łączące w sobie styl, luksus i nowoczesność opakowane w niebanalne nadwozie.
Motopasje: ford interceptor Jedna z najbardziej zasłużonych dla motoryzacji marek, amerykański Ford, systematycznie traci udział w rodzimym rynku. Klienci nie chcą jego zwykłych, dość nieciekawie wyglądających aut. Studyjny model interceptor dowodzi, że Amerykanie wiedzą jednak, jak wybrnąć z tego kryzysu. Ten samochód zapowiada też rozszerzenie gamy mustanga o wygodną, czterodrzwiową limuzynę.
W Motorze także m.in.: Fiat sedici: pierwsza z wielu zapowiadanych na ten rok premier samochodów włoskiej marki.
Nissan qashqai 2.0 2WD: połączenie cech auta kompaktowego i modnego SUV-a i zaskakujące efekty.
Dacia logan MCV 1.5 dCi: najtańsze na rynku auto siedmioosobowe.
Fiat scudo 1.6 multijet: nowy model wypełniający lukę między doblo a ducato.