Lexus LS z polskimi cenami

Najnowsza odsłona flagowej limuzyny japońskiego producenta dostępna jest w wersji benzynowej (500) i hybrydowej (500h).

Ceny najtańszego Lexusa LS, którym jest 500h Elegance, zaczynają się od 490 tys. zł. Za tę kwotę otrzymujemy hybrydowy układ napędowy o mocy 359 KM (sprint do 100 km/h w 5,4 s) i napęd 4x4. Wyposażenie tej odmiany obejmuje między innymi elektrycznie sterowane, podgrzewane przednie fotele, skórzaną tapicerkę, 20-calowe felgi, adaptacyjny tempomat oraz system multimedialny z 12,3-calowym ekranem, 12 głośnikami i nawigacją.

Z kolei odmiana F Sport, poza sportowymi akcentami, ma pneumatyczne zawieszenie, nagłośnienie Mark Levinson z 24 głośnikami i adaptacyjne światła drogowe i sportowe fotele. Zapłacimy za nią przynajmniej 550 tys. zł.

Reklama

Za 570 tys. zł otrzymamy wersję Prestige, oferującą dodatkowo większy zakres elektrycznej regulacji foteli (w tym tylnych), wentylację z przodu i z tyłu, masaż przednich foteli, wyświetlacz head-up, pakiet systemów asystujących i czterostrefową klimatyzację.

Topowa odmiana Omotenashi (określenia oznacza ideę japońskiej gościnności) kosztuje 650 tys. zł i skupia się głównie na komforcie podróżujących z tyłu - znajdziemy tam pojedyncze siedzenia z wszechstronną regulacją i masażem oraz odtwarzacz DVD. Jest to jedyna wersja w gamie, która pozwala na (słoną) dopłatę do jeszcze bardziej ekskluzywnego wykończenia wnętrza.

Każdą z wersji wyposażeniowych możemy zamówić także z benzynowym silnikiem V6 3,5 l, który dzięki podwójnemu doładowaniu osiąga 421 KM i rozpędza LSa do 100 km/h w 4,5 s. Dopłata do odmiany 500, w stosunku do hybrydowej 500h, wynosi zawsze 20 tys. zł.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy