Newsroom › Wrzesień 2000
2000-09-01
- 07:12 Flagowiec XXI wieku
- 10:39 Ignis następcą swifta
- 12:16 Sprawiedliwy mandat
- 13:47 Przygoda z Marlboro
- 17:05 Najdłuższy w mieście
2000-09-02
- 17:20 Podwodny świat
2000-09-04
- 10:38 Pożegnanie z "maluchem"
- 12:59 "Polskie" peugeoty sprawne
- 15:40 100 000 w Gliwicach
2000-09-05
- 16:28 Z profilu...
- 16:51 Szklany mercedes
2000-09-06
- 08:12 Nowy passat
2000-09-07
- 13:57 Volvo S60 - bez poświęceń
- 14:22 Projekt P2500 Euro
- 14:36 Hybrydowa przyszłość
2000-09-08
- 08:24 Motocykl z 4 kołami?
- 13:08 Focus na rok 2001
2000-09-11
- 13:59 Z3 w Dżakarcie
- 14:15 Mercedes ma wady
- 15:48 Koniec mini
- 17:32 Drapieżny pontiac
2000-09-12
- 09:31 Eksperymentalne BMW
- 15:10 Cupra ibizy i cordoby
- 15:26 Pierwszy hatchback
2000-09-13
- 08:11 Mercedes z ABC
- 13:04 Ultradźwiękowy jaguar
- 13:27 Przyszłość Saturna
- 16:56 Wilczek
2000-09-14
- 08:05 220 km/h octavią
- 12:00 Kolejny zakup GM
2000-09-15
- 13:27 Nowe mondeo
- 15:33 Mini XXI wieku
2000-09-19
- 12:54 Ekologiczne autobusy
2000-09-20
- 09:40 Do naprawy - Honda
2000-09-21
- 09:57 20 000 000 golfów!
- 11:37 Złe opony
- 14:33 Montero z 2001 roku
- 15:01 Sztandar Hondy
2000-09-22
- 06:33 Dla pań
2000-09-24
2000-09-25
- 09:11 Odmłodzona siena
- 15:55 Seicento z nowym znaczkiem