Eclipse Cross wywindował sprzedaż Mitsubishi

​Polski oddział Mitsubishi Motors podsumował miniony rok, w którym odnotował bardzo wysokie, aż 46-procentowe zwiększenie liczby zarejestrowanych nowych aut.

Tak ogromny wzrost zainteresowania modelami Mitsubishi jest efektem ubiegłorocznej premiery nowego modelu Eclipse Cross, a także większej popularności modeli ASX i Outlander w nowych odsłonach oraz debiutu miejskiego Mitsubishi Space Star.

W ubiegłym roku klienci zarejestrowali w Polsce 5604 samochody Mistubishi. Bestsellerem pozostał ASX, który trafił do 2168 nabywców notując wynik o blisko 6% lepszy niż w 2017 roku. O ponad 3% większym zainteresowaniem cieszył się Outlander, który zdobył 1520 nowych klientów. Całkowicie nowy model Mitsubishi, czyli Eclipse Cross, który wjechał do polskich salonów w lutym 2018 roku, wdarł się na 3. miejsce w rankingu sprzedaży aut tej marki z wynikiem 1272 sprzedanych aut.

Reklama


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy