BMW X3 xDrive30d - test

Pakiet M nadaje X3 więcej charakteru, ale jest stosunkowo dyskretny. Składa się z osłon nadkoli i progów kolorze nadwozia, 18-calowych obręczy, rozbudowanego przedniego zderzaka oraz sportowych akcentów w kabinie.
Pakiet M nadaje X3 więcej charakteru, ale jest stosunkowo dyskretny. Składa się z osłon nadkoli i progów kolorze nadwozia, 18-calowych obręczy, rozbudowanego przedniego zderzaka oraz sportowych akcentów w kabinie.Motor
 Kokpit BMW X3 to prosta obsługa, mimo licznych funkcji i wysoka jakość. 8-biegowy automat to standard.
Kokpit BMW X3 to prosta obsługa, mimo licznych funkcji i wysoka jakość. 8-biegowy automat to standard.Motor
Bagażnik X3, w przeciwieństwie do wielu SUV-ów, jest obszerny (550-1600 l), ustawny i bardzo praktyczny – ma dużo schowków, siatek i uchwytów.
Bagażnik X3, w przeciwieństwie do wielu SUV-ów, jest obszerny (550-1600 l), ustawny i bardzo praktyczny – ma dużo schowków, siatek i uchwytów.Motor
Bagażnik X3, w przeciwieństwie do wielu SUV-ów, jest obszerny (550-1600 l), ustawny i bardzo praktyczny – ma dużo schowków, siatek i uchwytów.
Bagażnik X3, w przeciwieństwie do wielu SUV-ów, jest obszerny (550-1600 l), ustawny i bardzo praktyczny – ma dużo schowków, siatek i uchwytów.Motor

BMW X3 xDrive30d

BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
Sportowe fotele to standard dla pakietu M. Są dosyć twarde, ale bardzo wygodne. Niestety, za skórzaną tapicerkę trzeba już dopłacić.
Sportowe fotele to standard dla pakietu M. Są dosyć twarde, ale bardzo wygodne. Niestety, za skórzaną tapicerkę trzeba już dopłacić.Motor
Tylna kanapa jest dobrze wyprofilowana, a miejsca na nogi pasażerów jest tu więcej niż w serii 5 i tyle samo co w serii 7. Plus za drzwi otwierające się szeroko.
Tylna kanapa jest dobrze wyprofilowana, a miejsca na nogi pasażerów jest tu więcej niż w serii 5 i tyle samo co w serii 7. Plus za drzwi otwierające się szeroko.Motor
Kokpit BMW X3 to prosta obsługa, mimo licznych funkcji i wysoka jakość. 8-biegowy automat to standard.
Kokpit BMW X3 to prosta obsługa, mimo licznych funkcji i wysoka jakość. 8-biegowy automat to standard.Motor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
Plus za możliwość ustawienia wysokości otwierania (elektrycznego) klapy bagażnika.
Plus za możliwość ustawienia wysokości otwierania (elektrycznego) klapy bagażnika.Motor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
W wersji z pakietem M na kierownicy umieszczono logo M GmbH, a kokpit został wykończony szczotkowanym aluminium.
W wersji z pakietem M na kierownicy umieszczono logo M GmbH, a kokpit został wykończony szczotkowanym aluminium.Motor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
Bagażnik X3, w przeciwieństwie do wielu SUV-ów, jest obszerny (550-1600 l), ustawny i bardzo praktyczny – ma dużo schowków, siatek i uchwytów.
Bagażnik X3, w przeciwieństwie do wielu SUV-ów, jest obszerny (550-1600 l), ustawny i bardzo praktyczny – ma dużo schowków, siatek i uchwytów.Motor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
BMW X3 xDrive30d
BMW X3 xDrive30dMotor
6-cylindrowe, rzędowe silniki to od lat specjalność BMW. Ten ma 258 KM i brzmi świetnie.
6-cylindrowe, rzędowe silniki to od lat specjalność BMW. Ten ma 258 KM i brzmi świetnie.Motor

BMW X3 xDrive30d: podsumowanie

BMW X3 xDrive30d: plusy

  • funkcjonalne i przestronne wnętrze;
  • duży bagażnik ze świetnym dostępem i licznymi udogodnieniami;
  • bardzo dobre osiągi;
  • rozsądne zużycie paliwa;
  • skrzynia biegów.

BMW X3 xDrive30d: minusy

  • wysoka cena zakupu, która może wzrosnąć o 100 tys. zł po dokupieniu opcji.

Dane techniczne, osiągi: BMW X3 xDrive30d

 
BMW X3 xDrive30d
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2993 cm3
Układ cylindrów/zawory
R6/24
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
258 KM/4000
Maks. moment obrotowy
560 Nm/1500
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Napęd
4x4
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Dług./szer./wys.
466/188/166 cm
Rozstaw osi
281 cm
Średnica zawracania
11,9 m
Masa/ładowność
1820/590 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
550/1600 l
Poj. zbiornika paliwa
67 l (ON)
Opony
225/60 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
232 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,9 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,0 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
42,5 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
42,6 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,6 dB
Zużycie paliwa
Dane producenta*
6,2/5,4/5,7
Teoretyczny zasięg
1170 km
Dane testowe*
10,0/6,4/8,2
Rzeczywisty zasięg
810 km
Cena
234 900 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby