TeamRS w Paryżu
W czasie paryskiego salonu Mondial de l'Automobile 2004 Ford obok nowego focusa pokaże także fiestę w odmianie ST.
Ten samochód, napędzany 150-konnym silnikiem Duratec, jest dziełem TeamRS - specjalnego działu Forda, któremu powierzono prace nad nowymi usportowionymi modelami Forda.
Na tym nie koniec wieści dla amatorów szybkiej jazdy. Rodzina fiesty wzbogaci się o kolejną sportową odmianę - jest nią wersja S (czyli Sport), słabszy kuzyn ST. Wyglądem i własnościami jezdnymi nowy ford fiesta S jest bardzo zbliżony do mocniejszego i szybszego modelu fiesta ST, lecz dzięki odmiennej charakterystyce układu jezdnego, i przede wszystkim zawieszenia, zachowuje swój indywidualny charakter.
Fiesta S ma nadwozie 3-drzwiowe i jest napędzana jednym z dwóch silników: 16-zaworową jednostką benzynową Duratec o pojemności 1,6 litra i mocy 100 KM, bądź nowym 1,6-litrowym silnikiem wysokoprężnym Duratorq TDCi, z 16 zaworami i turbodoładowaniem, rozwijającym moc 90 KM.
Ford Fiesta S pojawi się w sprzedaży w Europie pod koniec 2004 roku.