Palio w Chinach

W pierwszym kwartale 2002, Nanjing Fiat, czyli spółka joint venture założona w Chinach przy równych udziałach Fiat Group i Yuejin Motor Group, rozpocznie sprzedaż Fiata Palio na chińskim rynku. Jest to największe przedsięwzięcie działającej już od kilku lat firmy, która do tej pory zajmowała się jedynie sprzedażą dostawczych pojazdów Iveco i podzespołów Teksid. W najbliższych 3-4 latach Nanjing Fiat zamierza powiększyć chińską sprzedaż samochodów od 700 tysięcy do 1,2 miliona egzemplarzy w skali rocznej.

Palio kierowany jest do młodych rodzin, które zakupią go jako swój pierwszy pojazd - spełnienie marzeń i podniesienie ich standardu codziennego życia. Niewielkim autem mogą też być zainteresowani pojedynczy klienci, dla których Palio stanie się ekonomicznym i pomocnym narzędziem w pracy. Fiat łączy duże nadzieje wraz z wprowadzeniem Palio do Chin. Dzięki bardzo chłonnemu rynkowi azjatyckiemu fabryka w Nanking produkująca samochody dla włoskiego koncernu może stać się jednym z ważniejszych źródeł dochodów. Jest to również wielka szansa dla dynamicznie rozwijających się Chin.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiata | sprzedaż samochodów | Fiat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy