Reklama

Limitowana wersja Clio

1 stycznia Renault wypuściło na rynek limitowaną edycję modelu Clio w sportowej wersji EXTREME. Niewielki francuski samochód zyskał ostre krawędzie nadwozia i odważny wystrój wnętrza, przez co oferuje teraz więcej komfortu oraz przyjemności z jazdy. Clio EXTREME można łatwo odróżnić od standardowej wersji małego renault. Zarówno nadwozie, jak i wnętrze utrzymano w odcieniach błękitu, a na tylnych drzwiach umieszczono wyraźną plakietkę EXTREME. Samochód będzie napędzany jednym z dwóch dostępnych szesnastozaworowych silników benzynowych (1,2 lub 1,4) albo wysokoprężną jednostką 1,5 o mocy 65 KM.

Specjalna edycja Clio powstała z myślą o młodych ludziach, którzy teraz znajdą w tym modelu jeszcze więcej odpowiedzi na własne oczekiwania. EXTREME będzie dostępne w pięciu różnych kolorach nadwozia. Wszystkie barwy są jednak utrzymane w odcieniach błękitu, który ma charakteryzować sportową edycję Clio.

We wnętrzu auta znajdziemy kubełkowe fotele obite niebieskim i ciemno-szarym materiałem. Wstawki z niebieskiej masy perłowej rozmieszczono na desce rozdzielczej, wewnętrznych panelach drzwi oraz na dźwigni zmiany biegów. Sportowy charakter podkreślają od zewnątrz tylny spoiler i 15-calowe aluminiowe obręcze kół.

Pod maską Clio EXTREME może znaleźć się jeden z trzech oferowanych aktualnie silników. Dwa z nich to benzynowe jednostki szesnastozaworowe z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Pierwszy silnik o pojemności 1,2 litra dysponuje mocą 75 KM, drugi, o pojemności 1,4 litra osiąga moc 98 KM. Spalanie w tych jednostkach wynosi odpowiednio 5,9 i 6,7 l/100 km w cyklu mieszanym. Trzeci napęd to wysokoprężny diesel dCi o pojemności 1,5 litra osiągający moc 65 KM. Jednostki dCi w ofercie Renault charakteryzują się cichą pracą, niskim zużyciem paliwa i dynamiką nie ustępującą "benzyniakom". W lutym do gamy silników dołączy kolejny napęd diesla dCi o pojemności 1,5 litra, który będzie dysponował mocą 80 KM. Nowy napęd będzie zużywał zaledwie 4,2 litra oleju napędowego na sto kilometrów.

Reklama

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy