Euromarket Trophy już za rok!

Sport samochodowy, i to nie tylko ten w profesjonalnym wydaniu, cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Świadczy o tym chociażby impreza, która odbyła się w Krakowie. Był to rozgrywany już po raz drugi rajd Euromarket Trophy 2000. Rajd wprawdzie amatorski, ale jedynie z nazwy. Znakomita organizacja, bardzo dobrze przygotowane samochody, treningi na długo przed zawodami - wszystko to świadczy nie tylko o randze imprezy, ale także o poważnym podejściu do niej startujących kierowców.

Sport samochodowy, i to nie tylko ten w profesjonalnym wydaniu, cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Świadczy o tym chociażby impreza, która odbyła się w Krakowie. Był to rozgrywany już po raz drugi rajd Euromarket Trophy 2000. Rajd wprawdzie amatorski, ale jedynie z nazwy.

Znakomita organizacja, bardzo dobrze przygotowane samochody, treningi na długo przed zawodami - wszystko to świadczy nie tylko o randze imprezy, ale także o poważnym podejściu do niej startujących kierowców.

W zawodach, których organizatorem był krakowski dealer Opla, firma Euromarket, a sponsorami Castrol, Firma Oponiarska Dębica, Kompania Piwowarska, Villiger, redakcja krakowskiego "Dziennika Polskiego", nasz portal, Auto-Bit i Radio Alfa, wystartowało prawie 60 załóg. Byli wśród nich zawodnicy, dla których Euromarket Trophy 2000 był finałem Amatorskich Mistrzostw Krakowa, byli zaproszeni przez Euromarket goście, byli też dziennikarze. To połączenie startu młodych ludzi ubiegających się o punkty do licencji rajdowej i pozostałych uczestników było doskonałym pomysłem organizatorów. Podobnie zresztą jak konfiguracja poszczególnych prób sportowych, które, choć bezpieczne, były szybkie, a zarazem dość trudne technicznie. Aby zająć w klasyfikacji generalnej wysoką pozycję, nie wystarczyło zasiadać za kierownicą mocnego auta. Trzeba było też wykazać się chociażby precyzją pokonywania trasy - jeden strącony słupek (co przytrafiło się załodze INTERIA.PL) niweczył szanse na wysoką pozycję w rajdzie.

Reklama

W klasyfikacji generalnej Euromarket Trophy 2000 zwyciężył dysponujący bardzo mocnym subaru imprezą GT Paweł Plata z Januszem Burdą, drudzy byli Jakub i Krzysztof Czoch na seicento sporting, a na trzeciej pozycji uplasowała się dziennikarska załoga Robert Czernecki - Jacek Gdowski na oplu astrze.

Wśród gości najlepsza okazała się załoga Plata/Burda, na drugim miejscu przyjechali Marcin i Sebastian Sienkiewiczowie, a na trzecim zwycięzcy klasyfikacji dealerów Marek Bugajski - Jerzy Wywiał.

Puchar dla najlepszej załogi dziennikarskiej przypadł załodze RMF FM Czernecki/Gdowski, którzy pokonali team Interia.PL Jacek Jurecki- Krzysztof Samborski i reprezentantów "Auto-Bitu" Roberta i Mariusza Magierów.

Podczas uroczystego zakończenia Euromarket Trophy, które odbyło się w pałacu w Mogilanach, wszyscy uczestnicy umawiali się na kolejną, trzecią już edycję tej interesującej imprezy, która być może odbędzie się w... ogólnopolskiej obsadzie.

A oto 88 zdjęć z przebiegu i zakończenia Euromarket Trophy 2000!

Wyniki w klasyfikacji generalnej:

1. PAWEŁ PLATA - JERZY BURDA (subaru impreza) - 321,3 pkt.

2. JAKUB CZOCH - KRZYSZTOF CZOCH (fiat seicento sporting) - 327,7 pkt.

3. ADAM GIBAS - ROMAN MADEJCZYK (fiat seicento sporting) - 328,5 pkt.

4. ROBERT CZERNECKI - JACEK GDOWSKI (opel astra 1,6) - 331,0 pkt.

5. MARCIN SIENKIEWICZ - SEBASTIAN SIENKIEWICZ (toyota avensis 1,6) - 331,0

6. MAREK BUGAJSKI - JERZY WYWIAŁ (opel astra 2,0) - 331,9 pkt.

7. ROBERT KUS - KRZYSZTOF BARAN (opel astra 1,6) - 333,0 pkt.

8. HENRYK PINELES - JAROSŁAW PINELES (opel corsa 1,4) - 333,2 pkt.

9. ROBERT ZACHARA - ROMAN PAWLIKOWSKI (isuzu gemini) - 333,3 pkt.

Klasyfikacja dziennikarzy

1. ROBERT CZERNECKI - JACEK GDOWSKI RMF FM (opel astra 1,6)

2. JACEK JURECKI - KRZYSZTOF SAMBORSKI "Dziennik Polski" (alfa romeo 156)

3. ROBERT MAGIERA - MARIUSZ MAGIERA "Auto-Bit" (opel kadett 2,0)

Klasyfikacja dealerów GM

1. MAREK BUGAJSKI - JERZY WYWIAŁ Euromarket (opel astra 2,0)

2. ROBERT KUS - KRZYSZTOF BARAN Marimex (opel astra 1,6)

3. HENRYK PINELES - JAROSŁAW PINELES Opel Pineles (opel corsa 1,4)

Klasyfikacja w klasach

Klasa 2

1. JAKUB CZOCH - KRZYSZTOF CZOCH (fiat seicento sporting)

2. ADAM GIBAS - ROMAN MADEJCZYK (fiat seicento sporting)

3. MACIEJ HANDWERKER - TOMASZ GAWEŁ (peugeot 106 xn)

Klasa 3

1. ROBERT CZERNECKI - JACEK GDOWSKI (opel astra 1,6)

2. MARCIN SIENKIEWICZ - SEBASTIAN SIENKIEWICZ (toyota avensis 1,6)

3. ROBERT KUS - KRZYSZTOF BARAN (opel astra 1,6)

Klasa 4

1. PAWEŁ PLATA - JANUSZ BURDA (subaru impreza)

2. MAREK BUGAJSKI - JERZY WYWIAŁ (opel astra 2,0)

3. JACEK JURECKI - KRZYSZTOF SAMBORSKI (alfa romeo 156)

Klasyfikacja końcowa Amatorskich Mistrzostw Krakowa

1. JAKUB CZOCH - KRZYSZTOF CZOCH - 22 pkt

2. BARTŁOMIEJ STEINHOF - TOMASZ ŚCIECHOWSKI - 13 pkt

3. MARCIN KURA - MACIEJ KRZEMIŃSKI - 12 pkt

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: impreza | Kraków | samochody | organizacja | Roman | Milan Baranyk | RMF | auto | Fiat | klasyfikacja | sport | rajd | Opel
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy