Jeszcze lepsze BMW!

BMW serii 6 to nie samochód dla każdego. Po latach oczekiwań bawarski producent zdecydował się powrócić do legendy "szóstki". Czy nowe coupe osiągnie podobny sukces, jak BMW 6 w latach 70-tych i 80-tych? Czas pokaże.

Gdyby jednak ktoś uważał, że coupe wprost z salonu jest ciągle zbyt mało charakterystyczne - wkrótce będzie miał alternatywę. "Szóstkę" wzięła bowiem na tapetę specjalizująca się w tuningu BMW firma AC Schnitzer.

Po zabiegach samochód zyskał większe koła, nową stylizację nadwozia i wnętrza, niższe zawieszenie oraz sportowy układ wydechowy. Nie zdecydowano się na poprawę silnika, a więc doskonałego V8 o seryjnej mocy ponad 330 KM.

AC Schnitzer oferuje do poprawionej "szóstki" dwa rodzaje felg o maksymalnym rozmiarze aż 21 cali. Samochód otrzyma niższe o 25 mm zawieszenie, które obecnie jest testowane w warunkach drogowych na północnej pętli legendarnego toru Nurburgring.

Z przodu pojazd otrzymał nowy zderzak, z większymi wlotami powietrza. Nadwozie zyskało chromowane detale.

Reklama

Zastosowano podwójny układ wydechowy, a końcowe tłumiki posiadają chromowane zakończenia. Jego celem nie jest tylko imponowanie dźwiękiem i wyglądem, ale przede wszystkim zoptymalizowanie przepływu gazów, co w prostej linii przekłada się na lepsze osiągi.

Wnętrze wykończono elementami z włókna węglowego i aluminium.

Zobacz ostatnie wydanie naszego biuletynu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: coupe | BMW seria 6 | BMW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy