Czy to jeszcze niemieckie auto?
Audi Q7 wjeżdża do salonów. Na niektórych rynkach samochód ten jest w ofercie od początku marca, a do końca miesiąca będzie dostępne w większości europejskich państw.
W czerwcu samochód zostanie wprowadzony na rynek amerykański i chiński, a w drugiej połowie roku trafi na pozostałe rynki.
Na początku lata produkcja dzienna zostanie zwiększona z 200 do 300 samochodów. W ciągu roku wyprodukowanych zostanie od 50 000 do 70 000 pojazdów - w zależności od zapotrzebowania ze strony klientów.
Audi Q7 to pojazd bardzo międzynarodowy. Samochody zjeżdżają z taśmy produkcyjnej fabryki w słowackiej Bratysławie, do której trafiają wyprodukowane w zakładach w Ingolstadt i Neckarsulm istotne części karoserii oraz liczne komponenty. Silniki Audi Q7 pochodzą z węgierskiej fabryki Audi w Györ.
W słowackim zakładzie przy produkcji Audi Q7 pracuje 3000 osób.
W tym kontekście trzeba zupełnie inaczej spojrzeć na stereotypy mówiące np, że japońskie auta są wytrzymałe, a francuskie się psują. Bo w czym jest lepsze Toyota Aygo od Peugeota 107, skoro oba te samochody powstają na tej samej linii produkcyjnej w czeskim Kolinie?
A z kolei osprzęt elektryczny w Audi, Mercedesie czy Fiacie pochodzi od niemieckiego Boscha...
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.