Mini Coupe Cooper S - test

Motor
Kokpit dobrze znany z innych wersji Mini. Na plus trzeba zapisać niepowtarzalny styl i świetne materiały, na minus – ergonomiczne wpadki.
Kokpit dobrze znany z innych wersji Mini. Na plus trzeba zapisać niepowtarzalny styl i świetne materiały, na minus – ergonomiczne wpadki.Motor

Mini Coupe Cooper S

Wielki zegar pośrodku świetnie pełni rolę wyświetlacza nawigacji, ale jako prędkościomierz jest zupełnie nieczytelny.
Wielki zegar pośrodku świetnie pełni rolę wyświetlacza nawigacji, ale jako prędkościomierz jest zupełnie nieczytelny.Motor
W tylnej przegrodzie pozostawiono spory otwór do przewożenia dłuższych przedmiotów – wbrew pozorom Coupe jest bardzo praktyczną wersją Mini.
W tylnej przegrodzie pozostawiono spory otwór do przewożenia dłuższych przedmiotów – wbrew pozorom Coupe jest bardzo praktyczną wersją Mini.Motor
Spoiler wysuwa się automatycznie powyżej 80 km/h (można też sterować nim ręcznie).
Spoiler wysuwa się automatycznie powyżej 80 km/h (można też sterować nim ręcznie).Motor
Tylko dwa fotele , ale miejsca na nich jest tyle samo, co w hatchbacku. W wersji coupe siedzi się bardzo nisko, co dobrze pasuje do sportowego wizerunku auta, ale odczuwalnie utrudnia wsiadanie.
Tylko dwa fotele , ale miejsca na nich jest tyle samo, co w hatchbacku. W wersji coupe siedzi się bardzo nisko, co dobrze pasuje do sportowego wizerunku auta, ale odczuwalnie utrudnia wsiadanie.Motor
Zielona lampka – oznaka aktywacji trybu „Sport”. Świetnie wpływa na efekty dźwiękowe.
Zielona lampka – oznaka aktywacji trybu „Sport”. Świetnie wpływa na efekty dźwiękowe.Motor
Panel sterowania nawigacji ma bardzo małe przyciski i jest umieszczony nisko, co utrudnia jego obsługę.
Panel sterowania nawigacji ma bardzo małe przyciski i jest umieszczony nisko, co utrudnia jego obsługę.Motor
Kokpit dobrze znany z innych wersji Mini. Na plus trzeba zapisać niepowtarzalny styl i świetne materiały, na minus – ergonomiczne wpadki.
Kokpit dobrze znany z innych wersji Mini. Na plus trzeba zapisać niepowtarzalny styl i świetne materiały, na minus – ergonomiczne wpadki.Motor
Wielka pokrywa kryje aż 280-litrowy bagażnik.
Wielka pokrywa kryje aż 280-litrowy bagażnik.Motor
Mini Coupe Cooper S
Mini Coupe Cooper SMotor
Dach w Mini Coupe bez dopłaty może być srebrny, czarny lub w kolorze nadwozia.
Dach w Mini Coupe bez dopłaty może być srebrny, czarny lub w kolorze nadwozia.Motor

Zobacz również:

    Okrążenie toru testowego

    • czas okrążenia toru: 1:25,62 min
    • maksymalne przeciążenie boczne: 1,03 g
    • maksymalne przeciążenie wzdłużne (przy hamowaniu): 1,00 g
    Motor

    Dane techniczne: Mini Coupe Cooper S

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    184 KM/5500
    Maks. moment obrotowy
    240 Nm/1600
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1165/290 kg
    Średnica zawracania
    10,7 m
    Pojemność bagażnika
    280 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    373/168/138 cm
    Rozstaw osi
    247 cm
    Opony
    195/55 R16
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    230 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,9 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    7,3/5,0/5,8
    Emisja dwutlenku węgla
    136 g/km
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,0 s
    0-400 m
    15,0 s
    0-1000 m
    27,4 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    5,2/6,4 s (4./5. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    7,1/8,2 s (5./6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    43,5 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    43,7 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    71,5 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    11,5/7,5
    Cena wersji podstawowej**
    107 600 zł
    Cena
    107 600 zł
    *opony zimowe, temp. 6°C, nawierzchnia wilgotna; **z tym samym silnikiem
    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?