500X, czyli nowy model Fiata!

Na salonie paryskim Fiat zaprezentował dziś oficjalnie długo wyczekiwany model 500X. Czym nowy miejski crossover wyróżnia się na tle klasowych konkurentów?

Auto, które jest technicznym bliźniakiem nowego Jeepa Renegade,  oferowane będzie w dwóch wersjach. Pierwsza, z przednim napędem, przygotowana została z myślą o użytkownikach, którzy raczej nie mają zamiaru użytkować pojazdu z dala od utwardzonych dróg. Druga, wzbogacona o kilka przydatnych w terenie dodatków, pozwala na bezstresowe wycieczki nad jezioro czy na grzyby.

Nadwozie mierzy 4,25 m długości, 1,8 m szerokości i 1,6 m wysokości. Auto z relingami dachowymi i napędem na cztery koła jest o 2 cm wyższe. W ofercie znajdzie się 12 kolorów karoserii i różne wzory aluminiowych felg w rozmiarach 16, 17 i 18 cali.

Reklama

Klienci będą mieli do wyboru siedem konfiguracji wnętrza różniących się od siebie nie tylko poziomem wyposażenia, ale też kolorystyką czy rodzajami tapicerek. Konstruktorom udało się wygospodarować bagażnik o pojemności 350 l.

W początkowym okresie samochód oferowany będzie z benzynowym silnikiem 1,4 l MultiAir Turbo II o mocy 140 KM. Sprzęgany on będzie z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów. Napęd przenoszony ma być na koła przedniej osi. Do wyboru będą też dwie jednostki wysokoprężne: 1,6 l MultiJet II o mocy 120 KM i 2,0 MultiJet rozwijający 140 KM. Ten ostatni współpracować będzie z automatyczną skrzynią biegów o 9 przełożeniach i napędem 4x4.

W późniejszym okresie ofertę uzupełnią benzynowe: 1,6 l E-TorQ o mocy 110 KM, 1,4 l MultiAirII (170 KM) i 2,4-litrowy Tigershark o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM. Wśród jednostek wysokoprężnych pojawi się też 1,3 l MultiJet rozwijający 95 KM.

Wygraj nowego Fiata 500X na tydzień.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiat 500X
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy