Gdy produkcja poloneza szła pełną parą...

W 1992 roku produkcja Poloneza Caro 1.6 na Żeraniu szła pełną parą.

W Tychach obok Maluchów produkowano nowość na rynku motoryzacyjnym - Fiata Cinquecento. Daewoo jeszcze nawet nie rozpoczął negocjacji na temat inwestowania w Polsce, Chevrolet był znany głównie z amerykańskich filmów... W tymże 1992 roku przy ul. Czapińskiego w Krakowie kilka osób stworzyło największy dziś tygodnik ogłoszeniowy południowo wschodniej Polski.

Początkowo gazeta liczyła 8 stron ogłoszeń motoryzacyjnych. Stopniowo gazeta zmieniała szatę graficzną, zwiększała swoją objętość. Dziś Auto Bit to 96-cio stronicowy tygodnik z obszerną częścią redakcyjną. Do stałych i cenionych elementów tej części należą informacje o nowościach oraz cenniki samochodów nowych i używanych. Równie dużym zainteresowaniem cieszą się testy samochodów oraz oceny aut dokonywane przez znane postaci z życia publicznego.

Reklama

Z niszowej gazetki Auto Bit w ciągu zaledwie kilku lat stał się znaną, dobrze rozpoznawalną i - co ważne - uznaną marką. Sympatię czytelników zyskał zawsze aktualną bazą ogłoszeniową, wiarygodnymi cennikami aut nowych i używanych, ciekawymi artykułami.

- Ciągle pracujemy nad uatrakcyjnieniem formuły naszych pism. - mówi Grzegorz Lepak, redaktor naczelny tytułów wydawnictwa Trader.com (Polska). - Najważniejsze dla nas jest to, że zarówno czytelnicy jak i nasi klienci zadowoleni są ze zmian jakie wprowadziliśmy i pozostają wierni naszemu tytułowi.

Z okazji jubileuszu wydawnictwo obniża cenę gazety z 4,99 zł na 2,99 zł.

W najnowszym, tańszym już numerze, oprócz tysięcy aktualnych ogłoszeń motoryzacyjnych, znalazły się informacje o m.in.: oficjalnej premierze Hyundaia i30, wersji Audi A8 z silnikiem 2.8 FSI, redakcyjnym teście Opla Astry Kombi 1.7 CDTi, czy zaletach i wadach używanych Hond Accord serii VII.

Te i wiele innych artykułów znajdziecie w tygodniku AutoBit - w kioskach południowej Polski.

Autobit
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy