Cayenne CLR 400 GT

Cayenne to obecnie filar sprzedaży Porsche. Nic więc dziwnego, że samochód ten coraz częściej staje się celem firm tuningowych. M.in. niemiecki tuner Lumma podjął się przeróbek, po których z tego SUV-a zostało jedynie... SV, czyli sport vehicle.

Samochód otrzymał obniżone, regulowane zawieszenie, olbrzymie 22-calowe koła z oponami niskoprofilowymi oraz pakiet stylistyczny. To wszystko spowodowało, że CLR 400 GT (taką nazwę otrzymało przerobione Cayenne) zdecydowanie przestało być pojazdem klasy Sport Utility Vehicle.

W ślad za przeróbkami stylizacyjnymi poszła modyfikacja silnika. Seryjna V8 -ka z pojemności 4.5 l generuje 340 KM. Po kuracji wzmacniającej moc wynosi 470 KM, zaś maksymalny moment to 640 Nm.

Ile kosztuje przyjemność posiadania Porsche Cayenne CLR 400 GT? Zestaw spojlerów to 22 tys. euro, zawieszenie wraz z kołami - 12 tys, a wzmocnienie silnika - 20 tysięcy. Razem daje to okrągłe 54 tysiące. Nie licząc kosztu zakupu seryjnego Cayenne V8...

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Porsche Cayenne | sport | zawieszenie | porsche
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama